02 Май 2024четвъртък21:12 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

16% по-малко онлайн покупки на Черния петък

/ брой: 235

автор:Дума

visibility 333

Данните от деня на Черния петък за 2021 г. показват спад в общия брой подадени заявки с 16% спрямо същия период на миналата година. Наблюдава се обаче сериозно увеличение в средната стойност на единичната покупка. Това води до заключението, че клиентите са по-прецизни в избора си и са склонни да направят по-обмислени и по-скъпи покупки, което може да компенсира спада в заявките, сочат данните на дружеството за потребителско кредитиране. 

Компютрите, телевизорите и мобилните телефони са били най-търсените стоки на Черния петък за 2021. Общият дял на тези три продукта от всички продажби е 62%. Веднага след тях се нареждат пералните и сушилните, следвани от климатичната и отоплителна техника.Миналата година 52% от заявките в деня на Черния петък са онлайн, докато тази година данните сочат ръст с 10% или 62% от клиентите. Отделно данните от проучването отчитат покачване на онлайн заявките в деня на Черния петък и стабилни нива по време на почивните дни.

И тази година делът на жените продължава да нараства, като се отчита повишение с 3% спрямо 2020 г. Повечето клиенти, закупили стока с финансиране, са на възраст 29-39 години, като се отчита лек спад с 2% спрямо 2020 г. По-голямата част от купувачите, попадащи във възрастова група 39-50 години, предпочитат да пазаруват във физическите обекти на търговски партньори, за разлика от тези на възраст между 29-39 години, при които преобладава онлайн пазаруването.

 

 

БСП подкрепи нулевата ставка на ДДС върху хляба

автор:Дума

visibility 715

/ брой: 83

Фалитите у нас са намалели с 10%

автор:Дума

visibility 696

/ брой: 83

Окончателно: без повече реклама на хазарт в медиите

автор:Дума

visibility 652

/ брой: 83

Транспортна стачка парализира Гърция

автор:Дума

visibility 703

/ брой: 83

4 страни от ЕС готови да признаят Палестина

автор:Дума

visibility 848

/ брой: 83

Хутите атакуваха бойни кораби на САЩ

автор:Дума

visibility 734

/ брой: 83

Накратко

автор:Дума

visibility 659

/ брой: 83

Празник на гнева

автор:Александър Симов

visibility 829

/ брой: 83

Оставаме алтернативата

автор:Дума

visibility 699

/ брой: 83

Презряният Нерон

visibility 765

/ брой: 83

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ