17 Май 2024петък15:58 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Електрическата мечта на Кирил Петков - в историята

Компанията Next.e.Go няма да прави електрически коли в Ловеч, подала е молба за банкрут

/ брой: 48

автор:Дума

visibility 642

Любимата инвестиция на Кирил Петков от служебното му министерстване в икономиката през 2021 г. – изграждането на завод за електромобили в Ловеч, окончателно отиде в историята. Германската компания, разработчик на автомобила, която първоначално планираше да разраства производството си в Южна Европа, е подала молба за обявяване в несъстоятелност. Това слага точка на продължили с години неуспешни усилия на компанията да набере достатъчно капитал за дейността си, съобщава немското издание WirtschaftsWoche.
Молбата за обявяване в несъстоятелност на "Next.e.GO Mobile SE" вече е подадена, ще бъдат подадени подобни молби и за други дъщерни дружества на компанията – майка. Решението за ликвидиране на дружеството се обяснява с "негативни развития и предизвикателства" в индустрията за електронни автомобили и "нестабилността на капиталовите пазари". Изданието припомня, че компанията е създадена през 2015 г. с амбициозни планове на група пионери около професор Гюнтер Шух в Аахен за разработване на малък, практичен градски е-автомобил, наречен e.Go Life. Моделът обаче се продаваше бавно, а закъснения в одобрението и доставката хвърлиха компанията в ликвидни проблеми, се казва още в публикацията.
Провали се и планираното излизане на компанията на борсата в Ню Йорк през 2023 г., от което се очакваше да набере капитал за изграждането на завод на терена на бившия завод "Балкан" в Ловеч, а наред с това компанията преориентира интереса си към изграждане на завод на територията на македонския Тетово.
Плановете за нов завод в Ловеч бяха обявени с фанфари през 2021 г., като инвестицията се представяше за приоритетна. Плановете бяха германската фирма да инвестира 140 млн. евро, а българското правителство да подпомогне инвестицията с 34 млн. евро.

"Булгаргаз" съди "Газпром" за 400 млн. евро

автор:Дума

visibility 292

/ брой: 91

КЕВР: Евтиното парно ще доведе до по-скъп ток

автор:Дума

visibility 243

/ брой: 91

Изпитът за ловци поскъпва

автор:Дума

visibility 253

/ брой: 91

Състоянието на Фицо остава "много тежко"

автор:Дума

visibility 289

/ брой: 91

Нидерландия ще има дясно правителство

автор:Дума

visibility 257

/ брой: 91

Скъсаха Преспанския договор в Атина

автор:Дума

visibility 295

/ брой: 91

Извънредно положение в Нова Каледония

автор:Дума

visibility 281

/ брой: 91

5 куршума

автор:Таня Глухчева

visibility 301

/ брой: 91

Стъкмистика

автор:Мая Йовановска

visibility 257

/ брой: 91

За достойна България в мирна Европа!

автор:Дума

visibility 203

/ брой: 91

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ