03 Май 2024петък02:41 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Медии

Само 1% образователни предавания в ефира

/ брой: 116

автор:Дума

visibility 40

Националният статистически институт представи данни, според които в телевизионния ефир у нас през 2014 г. е имало само един процент образователни предавания. С подобна тематика са излъчени 7,6 хиляди часа, показва изследването на НСИ. За сметка на това телевизиите са отделили шест пъти повече време за излъчване на реклами - 45,6 хил. часа, което прави делът на рекламите в ефира да е почти 6 процента.
В сравнение с 2013 г. регистрираните и лицензирани български телевизии са се увеличили с девет и през 2014 г. са били 112. Телевизиите с наземно разпръскване и тези по кабел и сателит са излъчили програми с обща продължителност 773,3 хил. часа, или със 7,9% повече в сравнение с 2013 година, сочат данните на НСИ.
От специализираните предавания най-голям относителен дял заемат художествените предавания - за игрални, телевизионни и видеофилми са отишли почти 30% от ефирното време, или общо 228,2 хил. часа. Музикални предавания са звучали близо 200 хил. часа, а за информационни предавания са отделени 55,9 хил. часа.
Ръст е отчетен и в излъчваните радиочестоти. 85 радиа са звучали общо 673 хил. часа през миналата година. Това е 22,5 часа повече в сравнение с 2013 г., изчисляват от НСИ. Очаквано най-голяма част от времето на радиостанциите, 43,6 процента, е отишло за музика. За информационно-тематични предавания и новини, включително за коментари и прогноза за времето са отделени близо 12%. Делът на програмите за изкуство и култура е бил едва 2%, а на образователните програми - 1,3%. Излъчените реклами заемат 5,7%, или 38,4 хил. часа от всички радиопредавания.

БСП подкрепи нулевата ставка на ДДС върху хляба

автор:Дума

visibility 715

/ брой: 83

Фалитите у нас са намалели с 10%

автор:Дума

visibility 696

/ брой: 83

Окончателно: без повече реклама на хазарт в медиите

автор:Дума

visibility 652

/ брой: 83

Транспортна стачка парализира Гърция

автор:Дума

visibility 703

/ брой: 83

4 страни от ЕС готови да признаят Палестина

автор:Дума

visibility 848

/ брой: 83

Хутите атакуваха бойни кораби на САЩ

автор:Дума

visibility 734

/ брой: 83

Накратко

автор:Дума

visibility 659

/ брой: 83

Празник на гнева

автор:Александър Симов

visibility 829

/ брой: 83

Оставаме алтернативата

автор:Дума

visibility 699

/ брой: 83

Презряният Нерон

visibility 765

/ брой: 83

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ