20 Април 2024събота12:44 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Колела

Руският "Волк" – конкурент на Koenigsegg и Pagani

/ брой: 175

автор:Дума

visibility 42

Игор Ермилин, главният конструктор на руските суперколи Marussia и съветник на президента на Руската автомобилна федерация е разработил модел с работно название „Волк“ (Вълк). В интервю за вестник "Известия" той поясни, че вижда новата си рожба като съперник на продукцията на известната западна фирма за суперколи Koenigsegg. За разлика от провалилия се проект Marussia, който предполагаше ежегодно производство на стотици и дори хиляди машини, суперкарът "Волк" трябва да се произвежда в буквално единични екземпляри.
Сегашният проект, който виждаме на изображенията, не е окончателния вариант, а само една от фантазиите по темата. Всъщност по думите на Ермилин дизайнът на суперкара вече е готов, като авторът го определя като кола за всеки ден, супербърза, но и много комфортна.
Ермилин сподели, че най-активно се е занимавал с проектиране в периода 1975-а – 1984-та година. Тогава е преработвал москвичите на АЗЛК в „бойни“ пистови и рали машини, участвал е в разработката на състезателни формули като МАДИ-0213. По-късно основната му работа е била организирането на състезания и тяхното провеждане. Създаденият от Игор и негови колеги в средата на 2000-те години спортен прототип Fenix всъщност става и катализатор за създаването на проекта Marussia.
Ермилин предполага, че за превръщането на проекта му в реалност и метал ще са необходими много по-малко средства, отколкото навремето вложи шоуменът Николай Фоменка в проекта Маруся. Според Игор този проект би могъл да върне инвестициите за около пет години и да стане печеливш. Но като за всяко ново начало са нужни инвеститори, с търсенето на които в момента се занимава инженерът. При наличието на достатъчно средства превръщането на идеята в работещ прототип или концепт може да стане за половин година, твърди Ермилин.
„Това е кола от съвършено друго ниво. Докато Marussia В1 се правеше в стотина коли годишно, то този проект предполага още по-уникална и скъпа машина. Планираната цена за този суперкар е от един до два милиона евро. Това ще са единични бройки, които няма да надхвърлят две десетки годишно. Новата ми машина е с изключително ръчна изработка, много съвършен, много бърз, много красив и много комфортен автомобил“ - сподели Ермилин.
Докато разработката е в предварителен стадий, конструкторът не споделя дори и приблизителни характеристики на автомобила, но заявява, че по мощност и динамика няма да отстъпва на суперкарите на Koenigsegg и Pagani.
„Koenigsegg и Pagani са именно моделите от нишата, в която се целим. Тя няма пряка връзка с бизнеса, там за собственика на машина от която и да е от двете марки работата е развлечение за душата, което пък от своя страна също може да носи приход. Това не са доходите на голям автомобилен производител, събиращ милиони долари като печалба от голям брой произведени коли. Нашият случай е единични коли, които създаваме с душа“ - пояснява Ермилин.
И твърди, че "Волк" без проблеми може да избегне участта на Marussia поради в пъти по-ниските инвестиции. Компанията Marussia Motors, произвеждала суперколите B1 и B2, прекрати съществуването си през април 2014-а година. Месец след това стана ясно, че дълговете на компанията са надвишили 100 милиона рубли (три милиона лева). В средата на този юни руски блогъри пуснаха снимки, на които се виждат захвърлени в производствената площадка на фалиралата фирма започнати и недовършени суперколи Marussia.

БСП огласява днес доклада за договора с ,,Боташ"

автор:Дума

visibility 347

/ брой: 75

Еврото пак се отлага

автор:Дума

visibility 468

/ брой: 75

Руските активи - в полза на Украйна

автор:Дума

visibility 423

/ брой: 75

Полицията разтури лагер на 450 мигранти в Париж

автор:Дума

visibility 347

/ брой: 75

САЩ връщат петролните санкции за Венецуела

автор:Дума

visibility 328

/ брой: 75

Накратко

автор:Дума

visibility 266

/ брой: 75

Признат провал

автор:Евгени Гаврилов

visibility 348

/ брой: 75

Отново за енергийно бедните

visibility 321

/ брой: 75

Липса на отговорност

автор:Александър Урумов

visibility 325

/ брой: 75

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ