19 Май 2024неделя19:38 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Колела

Прехвалените, но ненужни „екстри“ в новите коли

/ брой: 199

автор:Дума

visibility 44

В последното изследване на известната агенция J.D. Power се казва, че големите автомобилни производители инвестират милиарди долари в нови технологии, които в крайна сметка се оказва, че собствениците на нови автомобили не използват и на практика са ненужни. В първия си „доклад“ за тази година 2015 Driver Interactive Vehicle Experience Report J.D. Power отбелязва, че поне 20% от собствениците на нови автомобили никога не са използвали 16 от 33 нови технологии и услуги за автомобилите им, включени в изследването.
Според него 43 процента от хората не са използвали така наречената услуга „in-vehicle concierge services“, която се използва при луксозните марки като Lexus, Audi и други, и осигурява помощ при закъсване, включително екстрено поръчване на самолетни билети за прибиране в къщи, храна, спешна доставка на пари, предварително записване за приоритетно обслужване за сервиз и др. Други 38 процента никога не са използвали интернет рутера в колата си.
В студията се отбелязва, че 35 процента от шофьорите никога не са ползвали наличната система за автоматично паркиране на колата си, други 33 процента споделят, че никога не са използвали системата за прожектиране на данни на предното стъкло „head-up“ дисплей. Мобилните приложения, използвани в инфотеймънт системите на колите им, никога не се били използвани от 32% от собствениците на нови автомобили.
Според експерта по нови технологии и вицепрезидент за качеството на автомобилите в J.D. Power Рене Стивънс, за всяка технологична новост или услуга има едномесечен период от първото й прилагане, през който, ако тя не се използва поне няколко пъти, така и ще си остане непипната до края от собственика на колата.
Много е важна ролята на автомобилния продавач за възприемането на новостите в автомобилите. Ако търговецът не обясни както трябва екстрата, то вероятността тя да остане неразбрана и неупотребена въобще е почти 100-процентова. Много често, ако някоя система не е демонстрирана или обяснена при демонстрацията и предаването на колата на собственика, тя си остава до края непозната за него.
Стивънс споделя още, че първоначалният ентусиазъм при закупуването на нов автомобил е една от причините защо е толкова важен едномесечният период след закупуването на колата.
“Хората са изключително развълнувани, когато си купуват нова кола. Те се опитват да пробват различните й възможности и системи и тогава е много важно да ги опознаят и приемат. Точно в този период те научават най-много за автомобила си. Затова е важна техническата сесия с дилъра наяве или онлайн, която да повдигне нивото на интереса към колата им.“
Нежеланите екстри
В изследването са посочени нежеланите от собствениците системи и екстри в колите им. Според J.D. Power става дума за 14 позиции, които 20 или повече процента от собствениците не биха искали да видят в следващия си автомобил. Става дума за системи като Apple CarPlay, Android Auto и за гласово писане на есемеси в колата (in-vehicle voice texting).
За 20% собственици на автомобили от „поколението Y“, хората от което са родени между 1977-а и 1994-та, в машините им има 23 системи и екстри, които не искат да са там. Нежеланите технологии са свързани със системите за забавление и за връзка с интернет. Неизползваните технологии в крайна сметка резултират в „загубата на милиони долари едновременно за купувачите и производителите на автомобили“, се казва в изследването. Според него основната причина за неприемането на новите системи и услуги е, че купувачите не са ги намерили за полезни или пък са част от стандартното оборудване на автомобила, а клиентът не ги иска.
Проблемът в неприемането и неизползването на новите системи е и в това, че клиентите обикновено бързат по време на сделката и отиват директно към финансовата й част, без да си отделят време за изучаване на системите и услугите, предлагани от търговеца за автомобилите. Затова е важно те да бъдат убедени, че трябва да отделят достатъчно време за запознаване с възможностите на новия им автомобил, да се върнат отново с въпроси в дилърството, а това би трябвало да бъде основна и важна грижа на търговеца, продаващ автомобила, който не трябва да жали отделянето от личното си време за това.
 

"Булгаргаз" съди "Газпром" за 400 млн. евро

автор:Дума

visibility 1416

/ брой: 91

КЕВР: Евтиното парно ще доведе до по-скъп ток

автор:Дума

visibility 1363

/ брой: 91

Изпитът за ловци поскъпва

автор:Дума

visibility 1387

/ брой: 91

Състоянието на Фицо остава "много тежко"

автор:Дума

visibility 1510

/ брой: 91

Нидерландия ще има дясно правителство

автор:Дума

visibility 1434

/ брой: 91

Скъсаха Преспанския договор в Атина

автор:Дума

visibility 1529

/ брой: 91

Извънредно положение в Нова Каледония

автор:Дума

visibility 1336

/ брой: 91

5 куршума

автор:Таня Глухчева

visibility 1640

/ брой: 91

Стъкмистика

автор:Мая Йовановска

visibility 1616

/ брой: 91

За достойна България в мирна Европа!

автор:Дума

visibility 1533

/ брой: 91

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ