28 Март 2024четвъртък19:58 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Тапа до тапа

/ брой: 73

автор:Деси Велева

visibility 71

Столичният кмет Йорданка Фандъкова най-накрая намери начин да свали шофьорите от колите им в центъра на София. Това, което не можа да постигне с увеличаването на цените на синя и зелена зона преди няколко години, сега го направи - като затапи голяма част от града със строежа на третия метродиаметър. Вече няколко седмици шофьори и пътници в градския транспорт са жертва на недомислени стеснения на улици и булеварди, на оградени тротоари и липсващи места за паркиране. Истинско изпитание за нервите им е и призивът да траят за хубост, защото метро се строи със саможертви.
Не може да преградиш едновременно всички важни пътни артерии за близо година и половина и да очакваш, че гражданите ще проявят разбиране и чинно ще висят с часове в задръствания. Не може и през всички години на мандата си да не планираш как да се справиш с подобни усложнени ситуации, които не са се появили изневиделица. Строежът на метрото е планиран не от вчера и не може оправданието на Столичната община да е обобщено в прост призив за търпение. Да не говорим, че в Европа хората строят метростанция за три месеца, ние - за три години. Виждаме поредното доказателство, че кметството няма ясна визия за развитието на транспорта, не спазва инвестиционната си програма и не знае как правилно да използва предвидените средства - за улични ремонти, за пробиви или пък за кръстовища на две нива.
Ако в София градският транспорт не беше пример за пълен застой, а инфраструктурата не беше в това плачевно състояние, сега може би никой нямаше да разбере, че се строи метро. Но работата на парче година след година е истинско изпитание за вярност дори за най-големите поддръжници на управляващите. Сега и доверените фенове скърцат със зъби насред огромните задръствания и се питат дали Фандъкова не е решила да осигури клиенти на бъдещия концесионер, който ще развива велосипедния транспорт. Така хем няма да има недоволни, хем ще осигури печалба на поредната частна фирма, която ще избави общината от още едно нейно задължение.
 

Без паспортна проверка за пътуващи от и за шенгенски държави

автор:Дума

visibility 312

/ брой: 59

Светофарите с различни сигнали за посоките

автор:Дума

visibility 314

/ брой: 59

Върнаха 48 млн. лв. от аванса за правителствения комплекс

автор:Дума

visibility 291

/ брой: 59

Протест в Унгария срещу корупцията

автор:Дума

visibility 336

/ брой: 59

Педро Санчес против независимост на Каталуня

автор:Дума

visibility 271

/ брой: 59

Израел ликвидирал командир №3 на Хамас

автор:Дума

visibility 291

/ брой: 59

Накратко

автор:Дума

visibility 235

/ брой: 59

Рецепта за катастрофа

автор:Дума

visibility 355

/ брой: 59

Пътят надолу*

автор:Валерия Велева

visibility 302

/ брой: 59

Цялата соросоидна сган - вън!

visibility 320

/ брой: 59

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ