19 Май 2024неделя10:42 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Само ние!

/ брой: 106

автор:Мая Йовановска

visibility 1018

Окончателно стана ясно, че инвеститор за "БДЖ - Товарни превози" няма. Очаквано при тези дългове. Очевидно агенцията за приватизация няма да открива процедура за продажба. Вероятно това автоматично отваря вратите за т.нар. план "Б" на министър Ивайло Московски за преструктуриране на дружеството, който сам той определи като болезнен. А именно - драстично свиване на разходите, съкращаване на персонал и разпродажба на активи. След като преди ден той хвърли бомбата, че от дружеството ще бъдат изхвърлени 600-800 души, вчера след среща със синдикатите даде заден и заяви, че няма план за съкращения. Това изглежда е за временно успокояване, пък после управляващите ще си правят каквото са намислили. Важно е сега синдикатите да млъкнат.
От казаното вчера личи, че управляващите нямат ясна визия какво да правят с дружеството, както и конкретни разчети как да се стигне до подобряване на неговото състояние. Ако имат такова намерение въобще. Защото от действията им досега не личи, че възнамеряват да развиват железопътния сектор.
Не е тайна, че и синдикатите, и работещите в товарните превози хич не гледаха с добро око на евентуалната продажба на дружеството. Същият страх и съмнение, ако не и по-голям, те изпитват и към прословутия план за преструктуриране. Сигурно има защо. Вчера ръководството дрънкаше едни шменти капели за намаляване на загубите, но ако управлението им е добро, защо се стигна дотук? Пък и все същите муцуни са начело много години - и в сектора, и конкретно в БДЖ. Бъдещето на дружеството изглежда все по-неясно и несигурно. Никоя страна не си затрива жп транспорта. Само ние! 


 

"Булгаргаз" съди "Газпром" за 400 млн. евро

автор:Дума

visibility 1133

/ брой: 91

КЕВР: Евтиното парно ще доведе до по-скъп ток

автор:Дума

visibility 1079

/ брой: 91

Изпитът за ловци поскъпва

автор:Дума

visibility 1108

/ брой: 91

Състоянието на Фицо остава "много тежко"

автор:Дума

visibility 1215

/ брой: 91

Нидерландия ще има дясно правителство

автор:Дума

visibility 1134

/ брой: 91

Скъсаха Преспанския договор в Атина

автор:Дума

visibility 1249

/ брой: 91

Извънредно положение в Нова Каледония

автор:Дума

visibility 1082

/ брой: 91

5 куршума

автор:Таня Глухчева

visibility 1299

/ брой: 91

Стъкмистика

автор:Мая Йовановска

visibility 1243

/ брой: 91

За достойна България в мирна Европа!

автор:Дума

visibility 1187

/ брой: 91

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ