15 Май 2024сряда20:57 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Хаос

/ брой: 166

автор:Мая Йовановска

visibility 1676

Умната и с "грижа" за човека политика на властта в областта на транспорта забърка, меко казано, недоразумения и на вратата ни чука транспортен хаос, който пък ни застига във възможно най-неподходящия момент.
В разгара на летния сезон, когато по принцип е пикът на пътническите жп превози, от БДЖ съобщиха, че заради постоянно авариращите локомотиви спират движението на влаковете в някои участъци. Ей тъй на, точно сега и изведнъж. Сериозните всекидневни аварии на локомотивите със средна възраст 40 години някак рязко са изненадали превозвача. Айде стига бе! Това е смешно. Изненадва ви лошото техническо състояние на машини над 40 години? Ами регулярната ремонтна дейност, която е задължителна?
Ясно е, че БДЖ, като цяло, през годините натрупа загуби и инвестиции в машини е трудно да се правят, но тези последствия не са изникнали изведнъж, а само така ни се представят. Няма и съмнение, че в системата работят професионалисти, но слуша ли ги някой? Или пък ни финтират с един скрит начин отново да тръгне онази метла с намаляването на влаковете по ниско натоварените линии, но лустросана под формата на неочаквано стоварил се проблем?
Друг проблем пък продължава да прелива от пусто в празно - този с движението на най-тежките машини по магистралите. През тази година указанията на пътната агенция неколкократно се промениха. Последно след среща с пострадалите от катастрофи забрана отново има, макар по-рано да бе отменена по искане на превозвачите. Въпросът е, че и превозвачите, и пострадалите имат своите основания. А държавата, вместо да си свърши работата, се върти като фурнаджийска лопата, давайки предимство ту на едната, ту на другата страна.

Над 12% от българите нямат банкова сметка

автор:Дума

visibility 454

/ брой: 89

Държавата взе още 200 млн. лв. заем

автор:Дума

visibility 449

/ брой: 89

Фирмите у нас все по-трудно получават парите си

автор:Дума

visibility 484

/ брой: 89

Хамас планирала база в Турция

автор:Дума

visibility 528

/ брой: 89

Силяновска пак пропусна името на страната си

автор:Дума

visibility 534

/ брой: 89

Макрон: ЕС да смени своя бизнес модел

автор:Дума

visibility 489

/ брой: 89

Още година без мита и квоти за украинския внос

автор:Дума

visibility 505

/ брой: 89

Знания и пошлост

автор:Деси Велева

visibility 517

/ брой: 89

Предизборни идиотщини

автор:Любо Кольовски

visibility 501

/ брой: 89

Институционално безхаберие

visibility 445

/ брой: 89

Време за преосмисляне

автор:Събина Петканска

visibility 487

/ брой: 89

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ