25 Април 2024четвъртък14:14 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

За какво ще харчите

/ брой: 218

автор:Мая Йовановска

visibility 1054

"Нова касапница на пътя Русе-Бяла", "Четири катастрофи за час на пътя", "Поредна катастрофа на пътя Русе-Бяла"... Това са все заглавия на съобщенията за постоянно случващите се произшествия на злополучния участък. Този път, заедно с участъците Бургас-Варна, Пловдив-Асеновград и Казанлък-Стара Загора са нещо като черна витрина за висока концентрация на катастрофи в страната.
Най-тежката катастрофа на него бе в края на 2006 г., когато камион блъсна автобус с 30 пътници. Той се сгромоляса от 15 м височина на брега на Янтра. Тогава животът си загубиха 18 души. Хората наричат участъка "пътя убиец". Дори само този черен етикет е достатъчно сериозно основание на властимащите да работят ударно по него. Това обаче не се случва. И черната статистика за нещастията по този път зловещо набъбва.
След като управляващите буквално ни свалиха и кожата от гърба с новите цени на винетките и след като Лилето Павлова от месеци се хвали с десетките милиони повече събрани пари от пътните такси, се оказва, че пари за "пътя убиец" отново няма в АПИ. За това си признава самата регионална министърка. Че кой ги е планирал тези недостатъчни средства? Не сте ли вие?
До края на годината щели да се отчетат само с кърпене на дупки и рязане на крайпътни дървета. А там е нужен сериозен ремонт. Павлова го нарича "траен", което е явно признание за свършеното досега, и изискващ "значителен финансов ресурс". Твърдите, че нямате пари? В АПИ може да няма, но не е минал и месец, откакто се похвалиха с излишък от над 3,2 млрд. лв. Как я направиха тази абракадабра е отделен въпрос, но е факт, че пари има. Въпросът е за какво ще бъдат похарчени? Със сигурност не за разрешаване на някой от многото наболели проблеми в държавата. Като този с пътя Русе-Бяла.

 

 

Обществените поръчки над 5 млн. лв. под специален надзор

автор:Дума

visibility 197

/ брой: 79

Забраняват рекламата на хазарт в медиите

автор:Дума

visibility 214

/ брой: 79

Безплатни винетки за електромобилите на инвалидите

автор:Дума

visibility 237

/ брой: 79

Жилищните кредити с нови рекорди

автор:Дума

visibility 214

/ брой: 79

Северна Македония гласува за президент

автор:Дума

visibility 185

/ брой: 79

ЕП прие закон за защита на жените

автор:Дума

visibility 212

/ брой: 79

Хиляди деца в Румъния оставени на бабите

автор:Дума

visibility 207

/ брой: 79

Накратко

автор:Дума

visibility 168

/ брой: 79

Политически кукувици

автор:Александър Симов

visibility 199

/ брой: 79

Договорът с „Боташ“ е национално предателство

visibility 196

/ брой: 79

Как Йончева забрави "Ало, Банов"

автор:Дума

visibility 195

/ брой: 79

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ