Около 70 млн. лв. били необходими за туристическа реклама
/ брой: 36
Около 70 млн. лв. трябва да се заделят за реклама на туризма ни, смята председателят на Българската хотелиерска и ресторантьорска асоциация Благой Рагин. Той направи сравнение между България и Хърватия като материална база. Адриатическата страна обаче заделя 100 млн. евро за реклама годишно, които се връщат в хазната стократно, каза той вчера пред "Блумбърг тв България". Това е капацитетът, който можем да реализираме, ако си сравним часовника с новите тенденции, обясни Рагин.
Според него България трябва да покани най-добрите международни експерти по маркетинг и туроператори на дискусия за ноу-хау как да рекламираме туризма си, за да има възвращаемост. Има много добри практики, които можем да използваме, каза вчера Рагин пред "Блумбърг тв България". Пътят не е да се рекламираме като нискобюджетна дестинация, категоричен е той.
Междувременно вчера НСИ публикува данни, според които българските туристи, които са пътували през последното тримесечие на 2016 година, са нараснали с над 10% спрямо година по-рано, като за ръста принос имат пътуванията в страната, тъй като тези в чужбина рязко намаляват.