20 Април 2024събота09:41 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Държава на концесия

/ брой: 88

автор:Мая Йовановска

visibility 93

Туриха отново Ивайло Московски за транспортен министър и веднага лъсна, че линията на ГЕРБ от предходните правителства Борисови ще бъде продължена. Това впрочем касае не само транспортния сектор, но конкретно иде реч за заявеното почти броени часове след идването им на власт, че процедурата за концесия на летище София ще бъде възобновена. Просто едно съобщение и толкоз. Без нито грам обяснение за поне една от притеснителните констатации, дали основание на служебния министър Христо Алексиев, да спре процедурата. Като тази, че в този си вид не защитава държавния интерес.
Завъртя се и старата плоча как с концесионното плащане ще се оздравява БДЖ, послужила буквално за оправдание от още по-рано защо аеропортът ще се отдава. А колкото до задействаната вече възможност за китайска инвестиция в БДЖ, която да реши проблема с дълга на железопътния превозвач, то Московски веднага съобщава, че бил скептичен. Въобще човекът е толкова наясно с нещата, дето се вика бил е вече министър, та очевидно не му е необходимо време поне да попрегледа някой и друг документ, пък тогава да решава и казва.
Всъщност, когато искаш да се отървеш от нещо или да го харизаш (в случая летището), за което иначе ти като министър отговаряш, това признание за некадърност да го управляваш ли е? Защо летището да не е държавно, ако работи добре и е на печалба, а? Бившият вече директор Павел Станчев, който "отлетя" веднага след идването на Московски, огласи скандална диспропорция за рекорден брой преминали пътници и същевременно катастрофална печалба. Московски мълчи по въпроса. Затова пък след скандала с дадения достъп на частна фирма до информационната система на летището, министърът тури начело на аеропорта бившия шеф за сигурността. Защо?
Предстои през следващите месеци да разберем дали всички опасения - на обществото, на бранша, а и на левицата, ще се реализират на практика. И, както е тръгнало с новия скандален закон за концесиите, който ГЕРБ си приеха, ще доопоска ли де що остана в държавата. Пък може и нея официално да дадат на концесия.
 

БСП огласява днес доклада за договора с ,,Боташ"

автор:Дума

visibility 347

/ брой: 75

Еврото пак се отлага

автор:Дума

visibility 468

/ брой: 75

Руските активи - в полза на Украйна

автор:Дума

visibility 423

/ брой: 75

Полицията разтури лагер на 450 мигранти в Париж

автор:Дума

visibility 347

/ брой: 75

САЩ връщат петролните санкции за Венецуела

автор:Дума

visibility 328

/ брой: 75

Накратко

автор:Дума

visibility 266

/ брой: 75

Признат провал

автор:Евгени Гаврилов

visibility 348

/ брой: 75

Отново за енергийно бедните

visibility 321

/ брой: 75

Липса на отговорност

автор:Александър Урумов

visibility 325

/ брой: 75

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ