25 Април 2024четвъртък16:56 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

На гол тумбак...

/ брой: 145

автор:Мая Йовановска

visibility 216

На 23 април тази година, неделен ден, очите ми буквално станаха на понички, когато видях на електронното табло на спирка в София, че трамвай №10 ще дойде след 45 минути. Тръгнах пеша, но за доказателство направих снимка. Мога да я покажа на кметицата, която не спира да се фука колко много прави за София. Ей, Фандъкова, по-малко време е необходимо самолет да стигне от столицата до Варна. Сигурно от Центъра за градска мобилност биха намерили "логично" обяснение, макар да нямаше никакъв инцидент в столицата, но истината е, че за подобно закъснение няма как да има извинение в 21 век.
За проблемите и "приключенията" в софийския градски транспорт могат да се изпишат томове, плюс наръчник как човек да оцелее, пътувайки часове с него в студ и пек и при безумната схема на движение и връзки между различните линии. Томове може да бъдат написани и за парите, изхарчени с обещанията за подобрения, които все не се случват. Например, преди близо 10 години ни уверяваха, че съвсем скоро ще пътуваме с електронен билет, туриха и едни скъпи, но ненужни устройства в превозните средства, а ние все още дупчим хартийки. Да не говорим, че цените за пътуване стигнаха европейски размери, но държавата продължава да толерира гратисчийството. Въобще, това, което се прави в градския транспорт, е на парче, макар все да се опитват да ни лъжат, че имало някаква концепция и схема, която адски много ще подобри и движението на машините, и пътуването на гражданите.
Преди ден стана известно, че Центърът за градска мобилност наема три електромобила за 48 000 лв. на година. Толкоз подобриха транспорта в София, че на ток ще ни возят. Пък цената такава, сякаш нови ги купуват тия електромобили. И без грам обяснение за какво ще се ползват. Дали работата е "на гол тумбак - чифте пищови", или става дума за някоя, меко казано, екзотична приумица с добри комисиони - все едно. Проблемът е, че пак ще бъдат изхарчени едни пари, което обаче няма да облекчи пътниците.

 

Обществените поръчки над 5 млн. лв. под специален надзор

автор:Дума

visibility 285

/ брой: 79

Забраняват рекламата на хазарт в медиите

автор:Дума

visibility 308

/ брой: 79

Безплатни винетки за електромобилите на инвалидите

автор:Дума

visibility 360

/ брой: 79

Жилищните кредити с нови рекорди

автор:Дума

visibility 294

/ брой: 79

Северна Македония гласува за президент

автор:Дума

visibility 276

/ брой: 79

ЕП прие закон за защита на жените

автор:Дума

visibility 320

/ брой: 79

Хиляди деца в Румъния оставени на бабите

автор:Дума

visibility 321

/ брой: 79

Накратко

автор:Дума

visibility 236

/ брой: 79

Политически кукувици

автор:Александър Симов

visibility 360

/ брой: 79

Договорът с „Боташ“ е национално предателство

visibility 288

/ брой: 79

Как Йончева забрави "Ало, Банов"

автор:Дума

visibility 299

/ брой: 79

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ