Драгомир Симеонов се подложи на тест
В новата поредица на National Geographic известният журналист и водещ представя на зрителите българската столица, като ги отвежда по-далеч, отвъд познатото
/ брой: 197
На истински тест, в който провери собствените си възможности и познания, се подложи известният радио- и телевизионен журналист Драгомир Симеонов. Като водещ на новия сезон на популярната поредица "Explore Bulgaria" той приема различни предизвикателства, за да представи на зрителите по свеж и непринудено забавен начин непознати или малко известни факти за българската столица.
Нестихващото любопитство и всеизвестната пристрастеност към фактите отвеждат Драго на Женския пазар, в Зона Б-5, на Битака, в Киноцентъра "Бояна", на минералните бани и на Витоша. Също така Симеонов се среща с експерти и специалисти в много области, споделящи малко познати факти от историята, градоустройството, природата и културата на София. Различните задачи, с които водещият се справя с безкрайна отдаденост и завидно чувство за хумор, дават възможност на зрителите да се потопят в преживяванията му и да открият забравени традиции и нови начини на живот в столицата.
Създателите на четвъртия сезон на поредицата "Еxplore Bulgaria" обещават да отведат публиката по-далеч, отвъд познатото. Шестте епизода, които ще се излъчват от 11 октомври, в 21,30 ч., всяка сряда, са фокусирани върху различни от познатите досега теми, развиват се в нов формат, целят да провокират аудиторията и са заснети само в София.
Реализацията на идеята отново е поверена на продуцентската компания "Агитпроп", където работят едни от най-талантливите български документалисти. Екипът на режисьора Георги Богданов, оператора Борис Мисирков и сценариста и драматурга Георги Тенев изследва столичните потайности, разбулва популярни легенди и показва малко известни, но колоритни представители на съвременната градска култура в столицата.
"Ако проектът продължи да печели доверието на нашите партньори и да вълнува аудиторията, ние сме готови да го развиваме и в следващ сезон", коментира на премиерната прожекция на продукцията Милена Филчева, маркетинг директор "Балкани" във Fох Networks Group.
Георги Тенев, Борис Мисирков, Драгомир Симеонов, Георги Богданов и Милена Филчева разкриха подробности за поредицата на премиерната прожекция за журналисти