09 Май 2024четвъртък01:58 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Каруцата пред коня

/ брой: 220

автор:Мая Йовановска

visibility 1136

Милиони, ако не и милиарди, се изсипаха през последните години за реклама, и то от представители на властта, за електромобилите. То не бяха акции на столичния кмет Йорданка Фандъкова, то не бяха пари по линия на екоминистерството, то не бяха споделени коли. Кой ли не опита да ни убеждава в огромните ползи за околната среда.
По данни на Европейската агенция за околна среда София е най-мръсната столица в Европа, което обаче няма как да бъде в подкрепа на подобни тлъсти харчове на държавни пари. Защото благоприятното им влияние е пренебрежимо малко на фона на всевъзможните източници на замърсяване. Освен ако Фандъкова не подмени целия градски транспорт. Или ако не оправи например проблема с боклуците - и битовите, и на фирмите. Или ако не започне редовно да почиства улиците. Или ако драстично не се повишат доходите на българските граждани...
Ами колите, които кара средностатистическият нашенец? По този показател пак сме на опашката. В Европа българите карат най-старите автомобили. Средната им възраст е 20 г. Дали се питат и Фандъкова, че и поредният екоминистър, защо в огромната си част народът кара втора, трета и нагоре ръка коли? Показателни са последните данни на Асоциацията на производителите на автомобили в Европа - България е единствената страна в ЕС, в която от началото на годината до края на септември не е регистриран нито един нов електромобил. Фирмите вносители у нас обаче отчитали някакви продажби, но те вероятно се броят на пръстите на едната ръка.
Най-смешното и същевременно тъжно в цялата кампания на управляващите да промотират тия возила е, че по пътищата ни няма зарядни станции за тях. Пак каруцата е преди коня. Но това е без значение, важното е да се изхарчат едни милиони, едни фирми да си получат парите, а властта - комисионите. Дай газ, коньо!

БДЖ вдигна цените на билетите с 20%

автор:Дума

visibility 338

/ брой: 84

1 млн. българи са пътували по празниците

автор:Дума

visibility 340

/ брой: 84

По-ранна жътва очакват зърнопроизводителите

автор:Дума

visibility 371

/ брой: 84

Си Дзинпин е на обиколка в три европейски държави

автор:Дума

visibility 438

/ брой: 84

Путин готов на диалог, но на равни условия

автор:Дума

visibility 442

/ брой: 84

Израелската армия нахлу в Рафах

автор:Дума

visibility 396

/ брой: 84

Накратко

автор:Дума

visibility 342

/ брой: 84

Пренавиване

автор:Валентин Георгиев

visibility 368

/ брой: 84

За наше добро

visibility 335

/ брой: 84

Натровената Европа

автор:Юри Михалков

visibility 401

/ брой: 84

БСП: Да кажем ясно и високо - алтернатива има!

автор:Дума

visibility 403

/ брой: 84

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ