20 Април 2024събота00:47 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Позиция

Рекет поискан!

Или как след два месеца без устройства за интернет и телевизия те карат да плащаш за "предоставена" услуга

/ брой: 231

автор:Аида Паникян

visibility 357

Случвало ли ви се е да плащате за нещо, което от месеци не ползвате? Не?! Е, тогава ползвайте услугите на МТел и ще преживеете на свой гръб моите патила.
На 24 август 2015 г. сключвам 2-годишен договор за пакетна услуга телевизия и интернет - за 50 Mbps и цифрова телевизия "разширен пакет". Не коментирам това, че услугата се рекламира като 20 лв. месечно, а като чета договора, се оказва, че 20 лв. е само през първата година, а през втората - 40 лв. месечно. Казвам си: "Е, явно качеството си струва средно месечно да плащам по 30 лв. в продължение на 2 години. Не връщам, а подписвам договора. Не коментирам и това, че през втората година качеството на услугата е сравнима с качеството на стока от гаражна разпродажба, сривове на интернета има през вечер и съм принудена да ползвам мобилен интернет от друг оператор. Но все си казвам: "Трай, през август изтича договорът!"
Всъщност, един път се опитах да им се обадя между 23 и 00 ч., но метален женски глас обясняваше, че "в момента всички наши оператори са ангажирани". Интересно, колко заети може да са операторите в полунощ (ако изобщо има някой на линия). Друг път звънях около 21,30 ч., но

груб младеж ми "отряза квитанциите"

Макар на договора да е фиксирана дата на изтичането му - 24 август 2017 г., в средата на юли се отбивам в 2-3 различни офиса, за да попитам служители дали е необходимо да подам едномесечно предизвестие, защото в Общите условия се изисква предизвестие. Категоричният отговор е: "Не-е-е, госпожо!" Питам ги: "А къде да върна устройствата, тъй като договорът не е сключен в конкретен офис, а след телефонен разговор (чрез Телесейлс или Е-магазин) ми е пратен с куриер на "Спиди"?" Отговарят ми, че няма значение. Казвам си: "Чудесно. Значи от МТел са се научили да работят коректно с клиенти, защото преди 5-6 години пак ползвах тяхна услуга "телевизия и интеренет" и след близо 2 месеца ходене по мъките, след изтичане на договора, успешно прекратих взаимоотношения с тях...
На 24 август коректно изключвам устройствата за интернет и телевизия и напускам София. Връщам се в столицата на 3 септември и преди да съм разтоварила багажа, отивам в единия от най-близките ми офиси на МТел ("Скай Сити") да върна устройствата. Младеж с приятна външност започва да ме убеждава да не се отказвам от услугата, после укорително ме пита защо не съм се обаждала, когато не съм имала интернет. След това звъни на шефа си, за да  го пита как да процедира. После ми дава телефона и шефът ме убеждава колко изгодна услуга ще ми предложат, стига да не се откажа от тях. Отказвам, отвратена от заучено лигавото поведение и на младежа зад щанда, и на шефа му.
Следобед отивам в друг офис ("Кауфланд" на бул. "Асен Йорданов" 8 - един от офисите, в които попитах през юли трябва ли предизвестие и отговорът бе отрицателен) с надеждата да върна устройствата. След телефонен разговор на младежа (не много учтивия и явно ядосан, че прекъсвам играта му на телефона, Радослав) очевидно с по-високопоставен, оказва се, че все пак е необходимо да подам

едномесечно предизвестие

за прекратяване на договора. (Как да пускам предизвестие за прекратяване на договор с фиксирана дата на приключването му, изтекла преди 10 дни?!?) Както и да е, искам младежът да пусне заявлението. И, о, Съдба, точно в този момент компютърът му "блокира" и няма как да бъде пуснато заявлението. След 15-минутен пазарлък и още един телефонен разговор, младежът изважда стара форма на заявление за едномесечно предизвестие, попълваме го, подписваме го, с голямо нежелание ми прави ксероксно копие и си тръгвам. Казано иначе, очаква се на 3 октомври 2017 г. да изтече срокът на предизвестието и с МТел да приключим взаимоотношения.
На 23 септември със заявлението в ръка отивам в офиса на МТел в "Скай Сити" и връщам устройствата. На 24 септември призори самолетът ме отнася на другия край на света, откъдето се връщам на 22 октомври 2017 г.
На 27 октомври 2017 г. се отбивам в офиса в "Скай Сити", за да проверя дали са приключили взаимоотношенията ни. Изведнъж се оказва, че не само дължа 2 такси по 40 лв., а и че продължавам да ползвам интернет и телевизия (нищо, че повече от месец са върнати устройствата и толкова време изобщо не съм била в държавата). Единият от служителите укорително ме пита защо съм била обикаляла от офис в офис, а на въпроса ми забранено ли е клиентът да си избира офиси, изръмжава "Да!" (С надеждата, че нещата со кротце и со благо ще приключат, не записвам името му.). След близо 4-часови препирни, едната от няколкото дългокраки, гримирани като по списание, девойки обявява, че е "префактурирала" (каквото и да означава това) и следващия месец дори ще ми върнат едната надплатена такса!!! Пак не записвам името й, защото вярвам, че

дори наглостта има някакви граници

На 15 ноември, докато съм в Брюксел, получавам заплашителен есемес от 1900: "Срокът за плащане на Вашата сметка за фиксирани услуги е до края на седмицата. Предстои спиране". Какво ти спиране, след като от около 50 дни няма устройства, които да ми позволят да ползвам услугата?
На 17 ноември отивам отново в офиса в "Скай Сити" да проверя как ще ми бъде спряна услуга, която от близо 2 месеца не ми е предоставяна. Оказва се, че трябва да платя 2 такси. За времето, когато не съм ползвала!
На 22 ноември получавам обаждане от тел. 359 2 482 1023. Госпожицата от МТел ме изумява с въпроса си с какво да ми съдейства, защо се отказвам от услугата им интернет и телевизия, и ако има проблем с качеството, да й се доверя и да споделя. Отговарям, че аз от 23 септември не ползвам услугата, тъй като договорът е изтекъл, подала съм заявление за прекратяване на взаимоотношенията с МТел. От нея разбирам, че заявлението ми не е от 3 септември, а от 17 ноември, поради което договорът ми с тях ще приключи на 27 декември! На въпроса как според нея мога да ползвам интернет и телевизия, след като от 23 септември нямам устройства, отговаря, че въпреки това се подава сигнал към мен и съм длъжна да платя засега 2 такси, а после - и останалите до края на декември. И добавя, че ако това не ме устройва, мога да подам оплакване (кой разумен наемен работник предлага на клиент да подава оплакване срещу работодателя му?!?). До кого да подам оплакването, питам? Отговорът е няколко секунди мълчание. След което се повтарят заучените фрази, че сигнал към мен има и без значение, че нямам устройства, трябва да платя "услугата", която уж ми се предоставя до 27 декември 2017 г.
Рекетът е поискан!
Отказвам да го дам!

 

БСП огласява днес доклада за договора с ,,Боташ"

автор:Дума

visibility 347

/ брой: 75

Еврото пак се отлага

автор:Дума

visibility 468

/ брой: 75

Руските активи - в полза на Украйна

автор:Дума

visibility 423

/ брой: 75

Полицията разтури лагер на 450 мигранти в Париж

автор:Дума

visibility 347

/ брой: 75

САЩ връщат петролните санкции за Венецуела

автор:Дума

visibility 328

/ брой: 75

Накратко

автор:Дума

visibility 266

/ брой: 75

Признат провал

автор:Евгени Гаврилов

visibility 348

/ брой: 75

Отново за енергийно бедните

visibility 321

/ брой: 75

Липса на отговорност

автор:Александър Урумов

visibility 325

/ брой: 75

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ