25 Април 2024четвъртък17:01 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

30% от жалбите в КЗП са срещу мобилните оператори

/ брой: 26

автор:Дума

visibility 13

Около 30 на сто от постъпилите жалби в Комисията за защита на потребителите (КЗП) за миналата година са срещу телекомуникационните оператори, посочи председателят на комисията Димитър Маргаритов, цитиран от пресцентъра на КЗП. Все още този вид жалби представляват най-голям процент от общия брой, а допреди две-три години приблизително половината от оплакванията са били за този сектор, посочва Маргаритов. Голяма част от жалбите се отнасят до качеството на телекомуникационните устройства.
Сред рекламациите многобройни са и тези за битова техника и електроника. Председателят на комисията напомни, че в случай на дефект потребителят следва да се обърне към търговеца, от който е купил стоката, не да търси сервизи или търговски представители.
Ако става дума за голяма верига, може да се предяви рекламацията във всеки от обектите. Вписването в регистър и реакция в срок до един месец е задължение на търговеца. В случай, че потребителят не е удовлетворен, комисията може да съдейства.
Оценката на Маргаритов е, че лека-полека пазарът се успокоява и се адаптира към изискванията. Той напомни, че вече има постигнато споразумение и с трите мобилни оператора за това, че при прекратяване на договора от страна на абоната той дължи най-много три вноски независимо от периода на договора.

Обществените поръчки над 5 млн. лв. под специален надзор

автор:Дума

visibility 285

/ брой: 79

Забраняват рекламата на хазарт в медиите

автор:Дума

visibility 308

/ брой: 79

Безплатни винетки за електромобилите на инвалидите

автор:Дума

visibility 360

/ брой: 79

Жилищните кредити с нови рекорди

автор:Дума

visibility 294

/ брой: 79

Северна Македония гласува за президент

автор:Дума

visibility 276

/ брой: 79

ЕП прие закон за защита на жените

автор:Дума

visibility 320

/ брой: 79

Хиляди деца в Румъния оставени на бабите

автор:Дума

visibility 322

/ брой: 79

Накратко

автор:Дума

visibility 236

/ брой: 79

Политически кукувици

автор:Александър Симов

visibility 361

/ брой: 79

Договорът с „Боташ“ е национално предателство

visibility 291

/ брой: 79

Как Йончева забрави "Ало, Банов"

автор:Дума

visibility 302

/ брой: 79

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ