Книги
Социални мрежи
Първа книга на Гари Вайнерчук в България
/ брой: 159
Книга на един от най-големите инфлуенсъри (човек, който има силно влияние в социалните мрежи и голям брой последователи - б.р.) в света Гари Вайнерчук излиза за първи път на българския пазар. Малко известен у нас, той е сред най-големите предприемачи в световен мащаб.
Известен още като Gary Vee, той е обявен и за един от най-продаваните автори в листата на "Ню Йорк таймс". Гари е инвеститор в компании като туитър, тъмблър, венмо и юбер. Преди време бе включен в списъка "40 под 40" най-влиятелни млади лидери на Crain's and Fortune's. Интересен факт е също и участието му в онлайн документалната поредица на DailyVee, проследяваща живота на успешен бизнесмен в днешния дигитален свят.
Гари е известен говорител и влиятелна личност в интернет и за много хора е нещо като пионер в социалните медии. Вайнерчук поощрява хората, които не харесват настоящата си работа, да я напуснат и да започнат да правят това, в което са най-добри и да изкарват пари от него.
Последната му книга "Разбивай като предприемач" вече е в родните книжарници, а може да бъде поръчана и от фейсбук страницата на издателство "Лавици". Самото издание разглежда новите и класическите социални мрежи, в него могат да бъдат намерени ясни и точни примери на успели предприемачи, които са постигнали всичко чрез упорития си труд във фейсбук, инстаграм, ютюб и т.н. Книгата помага за усъвършенстването на вече създадени брандове, както и за доброто позициониране на нови марки на пазара. Гари Вайнерчук предлага път към изграждането на личен бранд за всички блогъри и влогъри, които искат мнението им в дадена област да се цени и помощта им да бъде търсена от големите марки.