26 Април 2024петък00:17 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Изградено от ГЕРБ

/ брой: 169

автор:Мая Йовановска

visibility 1494

Явно в желанието си да пренасочат вниманието от себе си тия от властта, щото държавата контролира пътищата, взеха да ни забаламосват как ще правят нов контролен орган за безопасността по пътищата. Че всичко е на прима виста и без никаква разумна мисъл и няма кьорав разчет е ясно, защото дори не са наясно къде да бъде турена новата структура. И хем щяла да е независима, хем щял Бащицата да я контролира. Извинете, ама тая работа прилича на сформирането на умна седянка, която няма да има никакви правомощия, а само ще образова Бойко Борисов. И ще получава пари за тая работа. Малко ли са съществуващите контролни органи сега? Или просто не функционират?
От всички действия, че и обяснения в последните дни след зверската катастрофа край Своге разбрахме, че комай по документи всичко си е наред, пътищата обаче са опасни. Николай Нанков, след като го привикаха в следствието (като свидетел, разбира се) обяви, че анализ показва дето в асфалта е трябвало да се слагат съвсем друг вид материали. Сега ще праща проби за международна експертиза. Защо чак сега? Нали отдавна е имало данни, че в района стават инциденти?
Вчера "Галъп" оповести проучване, в което българите казват мнението си за пътната мрежа. И резултатът не е изненада за никого - среден три е оценката на нашенците за състоянието на пътищата в страната. Гордостта на ГЕРБ, строителството на пътищата, е оценено със слаба оценка. Как да се скриеш от такъв резултат и как да обвиниш някой друг? Скъсаха се да пускат поръчка след поръчка, последната е от тази седмица. За пътя през дефилето, който ще струва над милиард лева. А видиш ли ти, близо 40 на сто от българите са заявили в онова проучване, че пътищата са се влошили именно през последните години. Само остава по тях да турят табели с надпис "Изградено от правителство на ГЕРБ".

 

Обществените поръчки над 5 млн. лв. под специален надзор

автор:Дума

visibility 306

/ брой: 79

Забраняват рекламата на хазарт в медиите

автор:Дума

visibility 333

/ брой: 79

Безплатни винетки за електромобилите на инвалидите

автор:Дума

visibility 384

/ брой: 79

Жилищните кредити с нови рекорди

автор:Дума

visibility 316

/ брой: 79

Северна Македония гласува за президент

автор:Дума

visibility 299

/ брой: 79

ЕП прие закон за защита на жените

автор:Дума

visibility 347

/ брой: 79

Хиляди деца в Румъния оставени на бабите

автор:Дума

visibility 346

/ брой: 79

Накратко

автор:Дума

visibility 255

/ брой: 79

Политически кукувици

автор:Александър Симов

visibility 393

/ брой: 79

Договорът с „Боташ“ е национално предателство

visibility 324

/ брой: 79

Как Йончева забрави "Ало, Банов"

автор:Дума

visibility 339

/ брой: 79

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ