20 Април 2024събота11:15 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Пардон

Лекциите на Митко Методиев

И този път не стана, или При тези наши днешни политици няма как да не се случи!

/ брой: 18

visibility 77

БДЖ се канеше да спре от движение куп влакове. Но, както се казва в рекламите, това не е всичко. Предстоеше от началото на февруари да бъдат спрени още куп други.
От спирането на тези тренове най-засегнати щяха да са жителите на малки селища в Габровско, Карловско, Старозагорско, Врачанско... Децата от тези селища нямаше да могат да ходят на училище, родителите им нямаше да могат да ходят на работа. Предстоеше хората да кръстосат по две талпи върху вратите и прозорците на родните си къщи и да се преселят в най-близкия голям град. И ето ви още опустели български села, ето ви още буренясали ниви и градини... Очертава се скоро да останем без пътнически железопътен транспорт. А нека припомним, че навремето Америка стана Америка благодарение на железния кон, нека припомним, че и в Европа, и в Азия ежегодно се пускат нови и нови влакове-стрели, нека припомним, че навсякъде из цивилизования свят най-удобно се пътува по железните пътища. Да припомним и това, че България потегли към Европа по турско, когато между Русчук и Варна запухтя Хиршовата железница.
Каква е причината за тази прогноза? Причината се корени в намалените субсидии от страна на държавата. А каква е причината държавата да намали субсидиите? Ами нямала пари държавата, това е! Не, господа, не! Това не е причина, това е повод! А между повод и причина има голяма разлика. За избухването на Първата световна война Сараевският атентат е само повод, а причината е желанието на някои владетели да попрекроят картата на света. Та и с нашите железници така. Не можела да намери държавата пари! За КТБ милиарди намери, а за влаковете ни не може. Баналната истина е, че БДЖ от години умишлено се тика към приватизация. Тая сценка е отрепетирана вече и с БТК, и с БГА „Балкан“, и с Нефтохима...
Междувременно научихме, че Борисов поканил еврокомисарката по регионалната политика Крецу да посети България през май, за да открият заедно автомагистрала „Марица“. Щял да й покаже и части от магистралите „Струма“ и „Хемус“. Дали обаче ще и покаже и някоя бивша селска ЖП гаричка, обрасла вече с трънки, лопуш и див бръшлян? Впрочем, защо не? Той обича да се хвали пред Европа с успехите ни...

БСП огласява днес доклада за договора с ,,Боташ"

автор:Дума

visibility 347

/ брой: 75

Еврото пак се отлага

автор:Дума

visibility 468

/ брой: 75

Руските активи - в полза на Украйна

автор:Дума

visibility 423

/ брой: 75

Полицията разтури лагер на 450 мигранти в Париж

автор:Дума

visibility 347

/ брой: 75

САЩ връщат петролните санкции за Венецуела

автор:Дума

visibility 328

/ брой: 75

Накратко

автор:Дума

visibility 266

/ брой: 75

Признат провал

автор:Евгени Гаврилов

visibility 348

/ брой: 75

Отново за енергийно бедните

visibility 321

/ брой: 75

Липса на отговорност

автор:Александър Урумов

visibility 325

/ брой: 75

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ