29 Март 2024петък15:09 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Пилот е виновен за катастрофата на "Еърбъс А320"?

/ брой: 69

автор:Дума

visibility 10

Мистерията около самолетната катастрофа във Френските Алпи се засилва. Данните от записите на разговорите в пилотската кабината показват, че един от пилотите е бил заключен извън кабината, твърди вестник "Ню Йорк таймс", позовавайки се на един от участниците в разследването. Според източник на изданието от екипа следователи, разследващи катастрофата, за това свидетелстват записите в откритата черна кутия.
"Мъжът първоначално леко чука на вратата, но не получава отговор", казва следователят, пожелал анонимност. След това той чука по-силно, но също няма отговор. Чува се как думка по вратата", подчертава той. "В началото на полета се чуваше екипажът да говори нормално, след това се чува звукът от преместване назад на пилотската седалка, врата, която се отваря и затваря след това. Чува се как се чука на вратата и после няма разговор до момента на удара", посочва източникът.
По време на разговорите си двамата пилоти са говорели на немски. В края на полета зазвучава аларма, показваща, че земята е близо.
Информацията за излизането на пилота към момента не се потвърждава от "Луфтханза". Авиокомпанията заяви, че в момента главното е "да не се участва в различни спекулации". Малко по-късно обаче германската прокуратура потвърди, че само единият от двамата пилоти е бил в кабината на разбилия се "Еърбъс" в момента на катастрофата.
Междувременно в специализирани форуми за летци и пилоти експерти обсъждат възможните причини за катастрофата. Все повече стават мненията за две възможни причини за катастрофата. Първата е загуба на съзнание от пилота в пилотската кабина било от лоша или отровена храна, било от недостиг на въздух. Втората е самоубийствен акт на пилота, решил да приключи със земните си дела. Експерти твърдят, че на база публикуваните данни за снижаването на самолета, той е бил на автопилот до последния момент. Радиомълчанието на самолета също поражда подобни мисли.

Надниците у нас - най-ниски в ЕС

автор:Дума

visibility 209

/ брой: 60

Парното може да поевтинее символично от 1 юли

автор:Дума

visibility 199

/ брой: 60

32 лв. за килограм агнешко, цената още ще расте

автор:Дума

visibility 187

/ брой: 60

"Български пощи" ще изплаща пенсии още поне 5 години

автор:Дума

visibility 201

/ брой: 60

Над 780 милиона души гладуват

автор:Дума

visibility 176

/ брой: 60

100 тона пластмаса във водите на Дунав

автор:Дума

visibility 182

/ брой: 60

Правозащитници възмутени от САЩ

автор:Дума

visibility 181

/ брой: 60

Гърция най-бедна в ЕС след България

автор:Дума

visibility 203

/ брой: 60

Под прага на унижението

автор:Ина Михайлова

visibility 202

/ брой: 60

Бумеранг с еврото

visibility 195

/ брой: 60

Щети за милиарди

автор:Нора Стоичкова

visibility 205

/ брой: 60

Надвисна риск от конституционна криза

visibility 165

/ брой: 60

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ