29 Април 2024понеделник00:16 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Пилот е виновен за катастрофата на "Еърбъс А320"?

/ брой: 69

автор:Дума

visibility 16

Мистерията около самолетната катастрофа във Френските Алпи се засилва. Данните от записите на разговорите в пилотската кабината показват, че един от пилотите е бил заключен извън кабината, твърди вестник "Ню Йорк таймс", позовавайки се на един от участниците в разследването. Според източник на изданието от екипа следователи, разследващи катастрофата, за това свидетелстват записите в откритата черна кутия.
"Мъжът първоначално леко чука на вратата, но не получава отговор", казва следователят, пожелал анонимност. След това той чука по-силно, но също няма отговор. Чува се как думка по вратата", подчертава той. "В началото на полета се чуваше екипажът да говори нормално, след това се чува звукът от преместване назад на пилотската седалка, врата, която се отваря и затваря след това. Чува се как се чука на вратата и после няма разговор до момента на удара", посочва източникът.
По време на разговорите си двамата пилоти са говорели на немски. В края на полета зазвучава аларма, показваща, че земята е близо.
Информацията за излизането на пилота към момента не се потвърждава от "Луфтханза". Авиокомпанията заяви, че в момента главното е "да не се участва в различни спекулации". Малко по-късно обаче германската прокуратура потвърди, че само единият от двамата пилоти е бил в кабината на разбилия се "Еърбъс" в момента на катастрофата.
Междувременно в специализирани форуми за летци и пилоти експерти обсъждат възможните причини за катастрофата. Все повече стават мненията за две възможни причини за катастрофата. Първата е загуба на съзнание от пилота в пилотската кабина било от лоша или отровена храна, било от недостиг на въздух. Втората е самоубийствен акт на пилота, решил да приключи със земните си дела. Експерти твърдят, че на база публикуваните данни за снижаването на самолета, той е бил на автопилот до последния момент. Радиомълчанието на самолета също поражда подобни мисли.

Корнелия Нинова честити Цветница на празнуващите

автор:Дума

visibility 9

Цветница е!

автор:Дума

visibility 240

13 зърнари са взели 52 млн. лв. субсидии

автор:Дума

visibility 904

/ брой: 80

Войната в Украйна удвои приходите на ВМЗ-Сопот

автор:Дума

visibility 853

/ брой: 80

Хващат най-много негодни банкноти от 10 лева

автор:Дума

visibility 751

/ брой: 80

ВМРО-ДПМНЕ води на първия тур

автор:Дума

visibility 897

/ брой: 80

Расте напрежението между САЩ и Китай

автор:Дума

visibility 1010

/ брой: 80

Педро Санчес подава оставка?

автор:Дума

visibility 835

/ брой: 80

Накратко

автор:Дума

visibility 785

/ брой: 80

По български

автор:Евгени Гаврилов

visibility 966

/ брой: 80

15 сергии

автор:Таня Глухчева

visibility 937

/ брой: 80

Хем най-бедни, хем богаташи...

visibility 833

/ брой: 80

Абсурдът "Боташ"

автор:Румен Овчаров

visibility 867

/ брой: 80

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ