20 Април 2024събота04:05 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Пардон

По каналния ред

/ брой: 76

автор:Благовест Митков

visibility 2226

Много обичам идиотските идеи. Те ме вдъхновяват да измислям и аз идиотии, а известно е, че за да живееш добре и спокойно в днешно време, трябва да си или политик, или идиот.
Ето, тези дни например научих, че имало идея да се направи плавателен канал, който да свързва Русе и Варна. Впрочем тази идея не била нова. Още преди Освобождението била хрумнала на някой си Таяр бей, но тогава Негово Величество Султанът му казал: „Сус бре, керата!“, освен това го нарекъл абдал и будала и дори го напсувал по анадолски обичай. Та идеята замряла.
По-късно – през 1927 година, тя отново възкръснала, но заради настъпващата криза замряла отново.
Отново възкресение – през 1972 година и отново замиране.
И премиерът Костов я реанимира по време на своето управление, но защо не я осъществи – един Господ знае! Вероятно не са му стигнали парите, които държавата тогава взе при приватизацията на БГА „Балкан“.
Както и да е, идеята има своето четвърто възкресение, което мен лично ме радва и ме стимулира творчески.
Защо – мисля си – само канал „Русе-Варна“?!
Можем да направим и канал „Видин-Солун“, с отклонение „Петрич-Охрид“!
Както и канал „Перник-Белград“, който ще свързва реките Струма и Сава. При наличието на такъв канал всички туристи, които са разгледали крепостта Калемегдан в Белград, ще могат за броени часове да доплават с бързи вапори и да видят и крепостта на Кракра в Перник. Представяте ли си какъв дюшеш е това за туристическия бизнес на България?!
Ами ако от канала „Видин-Солун“ дръпнем едно малко каналче към София и набързо я превърнем във Венеция на Балканите, а?! Ще внесем стотина гондоли от Италия, ще обучим гондолиери и – „О соле мио!“
Да, обичам идиотските идеи! Те развихрят и развинтват още повече фантазията ми, което е приятно.
Но момент, момент! Сега си спомних! Построяването на канала „Русе-Варна“ по предварителни изчисления ще струва около четири милиарда лева. Като познавам нашенските нрави, поне половината от тях ще се оттекат не във въпросния канал, а в нечии джобове! Следователно идеята не е чак толкова идиотска! Поне за някои! 

БСП огласява днес доклада за договора с ,,Боташ"

автор:Дума

visibility 347

/ брой: 75

Еврото пак се отлага

автор:Дума

visibility 468

/ брой: 75

Руските активи - в полза на Украйна

автор:Дума

visibility 423

/ брой: 75

Полицията разтури лагер на 450 мигранти в Париж

автор:Дума

visibility 347

/ брой: 75

САЩ връщат петролните санкции за Венецуела

автор:Дума

visibility 328

/ брой: 75

Накратко

автор:Дума

visibility 266

/ брой: 75

Признат провал

автор:Евгени Гаврилов

visibility 348

/ брой: 75

Отново за енергийно бедните

visibility 321

/ брой: 75

Липса на отговорност

автор:Александър Урумов

visibility 325

/ брой: 75

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ