05 Май 2024неделя05:42 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Отлагат тол системата за март догодина

/ брой: 124

автор:Дума

visibility 1381

Управляващите признаха провала си с въвеждането на тол системата от средата на другия месец и официално обявиха, че тя ще стартира от март следващата година. На 16 август да започне техническата експлоатация на тол системата за тежкотоварни превозни средства над 3,5 тона, а не по-късно от 1 март догодина и търговската експлоатация, предлага ГЕРБ с внесени промени в Закона за пътищата. Те се отнасят до въвеждането на системата за електронно таксуване от смесен тип, обясни в парламента депутатът Александър Ненков. Според сега действащото законодателство от средата на август трябваше да започне и търговската, и техническата експлоатация на системата. Предложението реалното събиране на такси да започне от март догодина е резултат от срещите с всички превозвачи за намиране на най-добрия компромисен вариант при определянето на тарифите и обхвата на пътищата, уточни Ненков.

Дотогава превозвачите ще използват електронни винетки, както и досега. Депутатът припомни, че по първоначалния замисъл тарифирането трябваше да важи за магистралите, първокласните, второкласните и част от третокласните пътища. Но в процеса на разговорите, проведени между регионалното министерство, АПИ - от една страна - и останалите заинтересовани страни, от друга, се е стигнало до съгласие за редуциране на трасетата. Така на този етап първоначално се предлага да се изключат пътищата от трети клас и може би някои от втори.

Освен техническите аргументи за промените са надделели и притесненията на някои превозвачи за стоките им от първа необходимост, както и опасенията, че някои от тях биха завишили стойностите си. Друга причина за отлагане на търговската експлоатация бил опитът заради проблемите с електронните винетки в началото на тази година. Ако до март догодина тол системата заработи достатъчно добре и се намери компромис, може с решение на правителството тя да стартира и по-рано.

БСП подкрепи нулевата ставка на ДДС върху хляба

автор:Дума

visibility 1427

/ брой: 83

Фалитите у нас са намалели с 10%

автор:Дума

visibility 1394

/ брой: 83

Окончателно: без повече реклама на хазарт в медиите

автор:Дума

visibility 1255

/ брой: 83

Транспортна стачка парализира Гърция

автор:Дума

visibility 1448

/ брой: 83

4 страни от ЕС готови да признаят Палестина

автор:Дума

visibility 1668

/ брой: 83

Хутите атакуваха бойни кораби на САЩ

автор:Дума

visibility 1391

/ брой: 83

Накратко

автор:Дума

visibility 1375

/ брой: 83

Празник на гнева

автор:Александър Симов

visibility 1604

/ брой: 83

Оставаме алтернативата

автор:Дума

visibility 1403

/ брой: 83

Презряният Нерон

visibility 1538

/ брой: 83

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ