29 Март 2024петък15:55 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Държава на авариен режим

/ брой: 113

автор:Наталия Гергова

visibility 2018

Колони от тежкотоварни и леки автомобили се извиват от няколко дни ту на един, ту на друг гранично-пропускателен пункт. Защото митниците сменяли софтуера си. В най-активното време на деня - от 10 до 14 часа. Вчера пък митниците в цялата страна работеха "по аварийна процедура" с хартиени формуляри пак по същата причина и пак в най-активното време - от 10 до 14 часа. Защо не го правят през нощта например, когато напливът за митнически документи ще е в пъти по-малък, отколкото през деня? По света тези неща се правят през нощта, за да се намали максимално негативният ефект върху клиентите.
Ние обаче явно нямаме нищо общо със света. В случая митниците минаха на авариен режим през деня най-вероятно за да е по-удобно за фирмата, която инсталира софтуера. Що да работят хората нощем? Много важно, че гражданите - наши и чужди, ще висят по опашки и ще псуват.
Същото е и с топлофикациите, и с ВиК. Уж имат дежурни екипи, ама тия екипи не отстраняват авариите през нощта, та на сутринта хората даже да не разберат, че е имало авария, ами чакат да съмне, да си изядат баничката, да си изпият кафето и чак тогава започват да копат. По това време гражданите минават на авариен режим.
Така е и с ремонта на улиците. Поне в София. За улеснение на фирмите всички улици се ремонтират накуп, в най-натовареното време на деня, та максимално да затруднят софиянци и гостите на столицата. И пак сме на авариен режим.
Да не говорим за прословутото метро. То също се строи така, че да е лесно за фирмите. По тази причина не минава през жилищните комплекси, а покрай тях, и хората извървяват километри от дома си до станциите и обратно. Пак аварийно, защото заради метрото им спряха автобусите.
Ей затова все повече хора аварийно ще минат първо през митниците, после през граничната бразда и - дим да ги няма.

Надниците у нас - най-ниски в ЕС

автор:Дума

visibility 209

/ брой: 60

Парното може да поевтинее символично от 1 юли

автор:Дума

visibility 199

/ брой: 60

32 лв. за килограм агнешко, цената още ще расте

автор:Дума

visibility 187

/ брой: 60

"Български пощи" ще изплаща пенсии още поне 5 години

автор:Дума

visibility 201

/ брой: 60

Над 780 милиона души гладуват

автор:Дума

visibility 176

/ брой: 60

100 тона пластмаса във водите на Дунав

автор:Дума

visibility 182

/ брой: 60

Правозащитници възмутени от САЩ

автор:Дума

visibility 181

/ брой: 60

Гърция най-бедна в ЕС след България

автор:Дума

visibility 203

/ брой: 60

Под прага на унижението

автор:Ина Михайлова

visibility 202

/ брой: 60

Бумеранг с еврото

visibility 195

/ брой: 60

Щети за милиарди

автор:Нора Стоичкова

visibility 205

/ брой: 60

Надвисна риск от конституционна криза

visibility 165

/ брой: 60

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ