28 Март 2024четвъртък11:29 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Газовата връзка с Гърция все още е незавършена

/ брой: 231

автор:Дума

visibility 32

Газовата връзка с Гърция работи с пълен капацитет, но по нея строителните работи не са завършени. Ако не бяхме разделили изграждането на съоръжението на етапи, и до този момент нямаше да тече газ по интерконектора, или трябваше да си затворим очите и да въведем обекта в експлоатация, без да са завършени всички строителни работи, коментира по БНР регионалният министър Иван Шишков. Според него интерконекторът трябва да бъде завършен, като приключат и антиерозионните мерки. Така цялостният проект щял да бъде финализиран. Министър Иван Шишков беше категоричен, че доизграждането на обекта не представлява риск за интерконектора.
Последните 12 години в Министерството на регионалното развитие и благоустройството представляват политика без политики и говорене без проекти. Това, което се случва и във ВиК сектора, и в пътищата, е едно и също, коментира Шишков. "Входът към България от Европа не е европейски", допълни той във връзка с изграждането на магистрала "Европа" и предстоящото й свързване с ГКПП "Калотина".
Според регионалния министър 150 метра от пътя - между граничния пункт и началото на магистралата, не са в проекта. "Те трябваше да останат с по една лента. Така магистрала "Европа" щеше да започва от нищото и да завършва пак там. Очаквам да бъде одобрен проект за по две ленти в двете посоки. Има риск да загубим финансиране, защото се забавихме с подробните устройствени планове за участъка от Сливница до София. Документите са готови, но забавянето със седем месеца може да ни струва загуба на европейски пари", твърди Шишков.
Той обеща да внесе промени в законодателството, с който да се регламентира допуснатото от държавата незаконно строителство на магистрала "Хемус", за да може нейното изграждане да продължи. Както беше тръгнало, съществуваше риск никога да не я видим напълно изградена, твърди Иван Шишков.

 


Последвайте или харесайте в-к "ДУМА" във ФЕЙСБУК   --> ТУК <--

Споделяйте нашите публикации.

 

 

 

 

Светофарите с различни сигнали за посоките

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 59

Върнаха 48 млн. лв. от аванса за правителствения комплекс

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 59

Протест в Унгария срещу корупцията

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 59

Педро Санчес против независимост на Каталуня

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 59

Израел ликвидирал командир №3 на Хамас

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 59

Накратко

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 59

Рецепта за катастрофа

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 59

Пътят надолу*

автор:Валерия Велева

visibility 0

/ брой: 59

Цялата соросоидна сган - вън!

visibility 0

/ брой: 59

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ