25 Април 2024четвъртък18:37 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Нежеланото дете

/ брой: 73

автор:Деси Велева

visibility 322

Деси ВЕЛЕВА



Столичната община окончателно вдигна ръце от градския транспорт. Кметът Йорданка Фандъкова и подчинените й за пореден път заплашиха, че той ще се разреди или изобщо ще спре, ако централната власт не се намеси.
Транспортът се превърна изцяло в нежелано дете, което се подхвърля за отглеждане на държавата. И кой да пожелае това сираче? То изисква постоянни грижи, инвестиране на средства, добро управление, насоки за развитие и най-вече - поглед в бъдещето. А общината няма както готовност, така и желание да се занимава с глезеното отроче. Години наред неговите преки възпитатели в лицето на общинските дружества "Автотранспорт", "Електротранспорт" и най-вече "Център за градска мобилност" го изоставяха на самоотглеждане малко по малко. Затова не е чудно, че сега то изглежда злочесто, нещастно, мърляво и безпарично.
Здравната и енергийна криза през последните месеци не предизвикаха драмата в безпризорния градски транспорт, а само я засилиха. Затова сега от кметството нямат никаква готовност да реагират на фалиращия сектор, който е жизненоважен за софиянци. Бройката на личните автомобили в града може да бие всякакви рекорди, но градските тролеи, трамваи и автобуси са главната движеща сила на обществения живот. А пълната пасивност на общината за тяхното управление и упоритото мрънкане за държавна помощ няма да го извадят от бездната на провала.
Докато чакат някой друг да им оправи затлачената работа, управляващите общината можеха да започнат сами да действат в правилната, оздравяваща посока. Защото с отпускане на няколко милиона от централната власт дупките ще се запушат само временно, но тапата няма как да издължи дълго на натиска на некомпетентното управление.

Обществените поръчки над 5 млн. лв. под специален надзор

автор:Дума

visibility 306

/ брой: 79

Забраняват рекламата на хазарт в медиите

автор:Дума

visibility 333

/ брой: 79

Безплатни винетки за електромобилите на инвалидите

автор:Дума

visibility 384

/ брой: 79

Жилищните кредити с нови рекорди

автор:Дума

visibility 316

/ брой: 79

Северна Македония гласува за президент

автор:Дума

visibility 299

/ брой: 79

ЕП прие закон за защита на жените

автор:Дума

visibility 347

/ брой: 79

Хиляди деца в Румъния оставени на бабите

автор:Дума

visibility 346

/ брой: 79

Накратко

автор:Дума

visibility 255

/ брой: 79

Политически кукувици

автор:Александър Симов

visibility 393

/ брой: 79

Договорът с „Боташ“ е национално предателство

visibility 324

/ брой: 79

Как Йончева забрави "Ало, Банов"

автор:Дума

visibility 339

/ брой: 79

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ