29 Март 2024петък16:27 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Шофьори съзряха лобизъм в Закона за пътищата

/ брой: 156

автор:Дума

visibility 56

Българското обединение на шофьорите заподозря лобистки интереси в новия проектозакон за пътните превозни средства - един от трите, които трябва да заменят сега действащия Закон за движение по пътищата. Според проектозакона първата регистрация на кола вече ще може да се прави не само в Пътна полиция, но и в частни пунктове в цялата страна. Освен това се предвижда всички автомобили да имат технически паспорти, данните от които ще влизат в специален регистър. Той ще се следи от Изпълнителна агенция "Автомобилна администрация". Тези паспорти ще се издават при техническия преглед за първа регистрация. За първи път се регламентира търговията с части втора употреба, като сделки с употребявани части за коли ще се извършват, само ако едно от лицата е търговец, който трябва да е вписан в регистър, воден от кметовете на общините. За първи път се въвеждат и правила за автосервизите.  Според Българското обединение на шофьорите обаче част от новите текстове са наложени от лобистки интереси. 

"Такива са на организацията на сервизите, които вместо да използват пазарни механизми за привличане на клиенти, желаят да се започне налагане на санкции срещу всеки собственик, който извършва ремонтни дейности по собственото или управляваното от него ППС. Тук е добре да подчертаем, че подобни непазарни методи и санкции не са познати в другите държави членки на Европейския съюз", подчертават оттам. От организацията са категорични, че изискваният технически паспорт ще доведе до по-голяма административна тежест за шофьорите, а новият начин за регистрация на превозно средство ще оскъпи услугата, като според тях във възможността това да се извършва от частни пунктове също прозират лобистки интереси. 

Надниците у нас - най-ниски в ЕС

автор:Дума

visibility 209

/ брой: 60

Парното може да поевтинее символично от 1 юли

автор:Дума

visibility 199

/ брой: 60

32 лв. за килограм агнешко, цената още ще расте

автор:Дума

visibility 187

/ брой: 60

"Български пощи" ще изплаща пенсии още поне 5 години

автор:Дума

visibility 201

/ брой: 60

Над 780 милиона души гладуват

автор:Дума

visibility 176

/ брой: 60

100 тона пластмаса във водите на Дунав

автор:Дума

visibility 182

/ брой: 60

Правозащитници възмутени от САЩ

автор:Дума

visibility 181

/ брой: 60

Гърция най-бедна в ЕС след България

автор:Дума

visibility 203

/ брой: 60

Под прага на унижението

автор:Ина Михайлова

visibility 202

/ брой: 60

Бумеранг с еврото

visibility 195

/ брой: 60

Щети за милиарди

автор:Нора Стоичкова

visibility 205

/ брой: 60

Надвисна риск от конституционна криза

visibility 165

/ брой: 60

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ