Южнокорейски сериал стана световен хит
/ брой: 198
Южнокорейският сериал "Игра на калмари" стана най-популярната продукция в историята на стрийминг платформата "Нетфликс", предаде АФП.
Поредицата успя да привлече интереса на 111 милиона зрители само за четири седмици. Драмата се излъчва от 17 септември, като "Нетфликс" я пусна едновременно в целия свят.
Сериалът разказва за съдбата на 456 души с различна житейска история, но всеки от тях е затънал в дългове. Те се включват в състезание с традиционни детски игри с награден фонд от 45,6 милиарда вона (33 милиона евро). Всеки загубил бива убиван.
Феноменът "Игра на калмари" е предното постижение на южнокорейската развлекателна индустрия. Преди това кей-поп сензацията Би Ти Ес завладя световната музикалната сцена, а социалната драма "Паразит" беше отличена с "Оскар".