28 Март 2024четвъртък16:07 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

ЗА 6 ДНИ: Повече от 70 тежки произшествия с 13 загинали и над 90 ранени

Експерт: Пътната маркировка на много места е некачествена и изчезва бързо

автор:Дума

visibility 358

Тежка катастрофа между автобус с румънска регистрация и лека кола стана в нощта на 6 август на пътя Велико Търново - Русе, в участъка между селата Куцина и Поликраище. 

По данни на Богдан Милчев от Института по пътна безопасност от 2 до 8 август има повече от 70 тежки произшествия с 13 загинали и над 90 ранени. "В момента се намираме в безпрецедентна криза на транспортната ни система. ДАПБ няма план за управление на рисковете и го искаха от нас. Тунел "Железница" е готов, но не се правят геоложки проучвания заради свлачищата. Трябва да има екшън план, който да включва засилен контрол на движението по време на движение с нови средства", смята той. 

Според пътния експерт инженер Живко Гелков на много места липсва маркировка, а тя изчезва, тъй като е нанесена с некачествени материали. "Има обективни и субективни фактори влияят за възникване на катастрофа. Основното е човешка грешка. В участъка на катастрофата има много дървета и храсти, а това ограничава видимостта. Пътният знак за ограничение от 60 км/ч не решава проблема с видимостта", посочи той в ефира на Нова нюз. 

По думите му в АПИ има структура, а и в пътните служби по области има хора, отговорни за пътната безопасност, а не БГ Тол и на КАТ.

 


Последвайте или харесайте в-к "ДУМА" във ФЕЙСБУК   --> ТУК <--

Споделяйте нашите публикации.

 

 

 

Без паспортна проверка за пътуващи от и за шенгенски държави

автор:Дума

visibility 224

/ брой: 59

Светофарите с различни сигнали за посоките

автор:Дума

visibility 231

/ брой: 59

Върнаха 48 млн. лв. от аванса за правителствения комплекс

автор:Дума

visibility 214

/ брой: 59

Протест в Унгария срещу корупцията

автор:Дума

visibility 242

/ брой: 59

Педро Санчес против независимост на Каталуня

автор:Дума

visibility 186

/ брой: 59

Израел ликвидирал командир №3 на Хамас

автор:Дума

visibility 218

/ брой: 59

Накратко

автор:Дума

visibility 167

/ брой: 59

Рецепта за катастрофа

автор:Дума

visibility 243

/ брой: 59

Пътят надолу*

автор:Валерия Велева

visibility 194

/ брой: 59

Цялата соросоидна сган - вън!

visibility 218

/ брой: 59

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ