29 Март 2024петък00:14 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Загоряла каша

/ брой: 118

автор:Деси Велева

visibility 844

Деси ВЕЛЕВА



Защо ли мирише на хубава, загоряла каша от септември в градския транспорт на София? Оттогава управляващите са си поставили за цел да въведат нова тарифна политика с различни правила и цени за пътуване в наземния и подземния транспорт. На пръв поглед променените условия и таксуване според броя на прекачванията в определен времеви период не буди тревога. Настоящата цена от 1,60 лева е запазена дори с бонус - срещу тази сума ще може да се използва повече от едно превозно средство. "Наказание" от 2 лева ще има само за онези, които не искат да се модернизират и държат на хартиения билет, купен в последния момент от шофьор или на каса в метрото.
Ако предположим, че столичани успеят да се ориентират бързо в новите условия, проблемът остава само организационен. Ще успее ли Столичната община да направи достатъчно широка информационна кампания, за да разбере всеки за какво става дума и как технически ще се осъществят идеите й? Базирайки се на досегашния опит, можем да очакваме система от провали.
Нуждата от премахването на хартията е несъмнена, но в родните условия няма как да очакваме това да стане безпрепятствено. Неработещи устройства, липсваща пластика, повредена електронна система са част от всекидневието в действителността ни и не можем да разчитаме, че всичко в транспорта ще се промени като с магическа пръчка.
Хаосът наесен е доста по-очаквана перспектива, отколкото бленувана подреденост. А той ще дойде на фона на липсващите средства за осигуряване на издръжката за транспорта, които вече нараснаха на 149 млн. лева.
Та през септември по-скоро трябва да очакваме спиране на автобуси и трамваи, вместо революция в тарифната политика. Управляващите толкова се забавиха при въвеждането й, че определено избраха най-неподходящия момент в кризата.

Без паспортна проверка за пътуващи от и за шенгенски държави

автор:Дума

visibility 312

/ брой: 59

Светофарите с различни сигнали за посоките

автор:Дума

visibility 314

/ брой: 59

Върнаха 48 млн. лв. от аванса за правителствения комплекс

автор:Дума

visibility 291

/ брой: 59

Протест в Унгария срещу корупцията

автор:Дума

visibility 336

/ брой: 59

Педро Санчес против независимост на Каталуня

автор:Дума

visibility 271

/ брой: 59

Израел ликвидирал командир №3 на Хамас

автор:Дума

visibility 291

/ брой: 59

Накратко

автор:Дума

visibility 235

/ брой: 59

Рецепта за катастрофа

автор:Дума

visibility 355

/ брой: 59

Пътят надолу*

автор:Валерия Велева

visibility 302

/ брой: 59

Цялата соросоидна сган - вън!

visibility 320

/ брой: 59

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ