26 Април 2024петък12:03 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Само ние!

/ брой: 106

автор:Мая Йовановска

visibility 959

Окончателно стана ясно, че инвеститор за "БДЖ - Товарни превози" няма. Очаквано при тези дългове. Очевидно агенцията за приватизация няма да открива процедура за продажба. Вероятно това автоматично отваря вратите за т.нар. план "Б" на министър Ивайло Московски за преструктуриране на дружеството, който сам той определи като болезнен. А именно - драстично свиване на разходите, съкращаване на персонал и разпродажба на активи. След като преди ден той хвърли бомбата, че от дружеството ще бъдат изхвърлени 600-800 души, вчера след среща със синдикатите даде заден и заяви, че няма план за съкращения. Това изглежда е за временно успокояване, пък после управляващите ще си правят каквото са намислили. Важно е сега синдикатите да млъкнат.
От казаното вчера личи, че управляващите нямат ясна визия какво да правят с дружеството, както и конкретни разчети как да се стигне до подобряване на неговото състояние. Ако имат такова намерение въобще. Защото от действията им досега не личи, че възнамеряват да развиват железопътния сектор.
Не е тайна, че и синдикатите, и работещите в товарните превози хич не гледаха с добро око на евентуалната продажба на дружеството. Същият страх и съмнение, ако не и по-голям, те изпитват и към прословутия план за преструктуриране. Сигурно има защо. Вчера ръководството дрънкаше едни шменти капели за намаляване на загубите, но ако управлението им е добро, защо се стигна дотук? Пък и все същите муцуни са начело много години - и в сектора, и конкретно в БДЖ. Бъдещето на дружеството изглежда все по-неясно и несигурно. Никоя страна не си затрива жп транспорта. Само ние! 


 

13 зърнари са взели 52 млн. лв. субсидии

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 80

Войната в Украйна удвои приходите на ВМЗ-Сопот

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 80

Хващат най-много негодни банкноти от 10 лева

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 80

ВМРО-ДПМНЕ води на първия тур

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 80

Расте напрежението между САЩ и Китай

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 80

Педро Санчес подава оставка?

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 80

Накратко

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 80

По български

автор:Евгени Гаврилов

visibility 1

/ брой: 80

15 сергии

автор:Таня Глухчева

visibility 0

/ брой: 80

Хем най-бедни, хем богаташи...

visibility 0

/ брой: 80

Абсурдът "Боташ"

автор:Румен Овчаров

visibility 0

/ брой: 80

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ