06 Май 2024понеделник15:21 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Само ние!

/ брой: 106

автор:Мая Йовановска

visibility 962

Окончателно стана ясно, че инвеститор за "БДЖ - Товарни превози" няма. Очаквано при тези дългове. Очевидно агенцията за приватизация няма да открива процедура за продажба. Вероятно това автоматично отваря вратите за т.нар. план "Б" на министър Ивайло Московски за преструктуриране на дружеството, който сам той определи като болезнен. А именно - драстично свиване на разходите, съкращаване на персонал и разпродажба на активи. След като преди ден той хвърли бомбата, че от дружеството ще бъдат изхвърлени 600-800 души, вчера след среща със синдикатите даде заден и заяви, че няма план за съкращения. Това изглежда е за временно успокояване, пък после управляващите ще си правят каквото са намислили. Важно е сега синдикатите да млъкнат.
От казаното вчера личи, че управляващите нямат ясна визия какво да правят с дружеството, както и конкретни разчети как да се стигне до подобряване на неговото състояние. Ако имат такова намерение въобще. Защото от действията им досега не личи, че възнамеряват да развиват железопътния сектор.
Не е тайна, че и синдикатите, и работещите в товарните превози хич не гледаха с добро око на евентуалната продажба на дружеството. Същият страх и съмнение, ако не и по-голям, те изпитват и към прословутия план за преструктуриране. Сигурно има защо. Вчера ръководството дрънкаше едни шменти капели за намаляване на загубите, но ако управлението им е добро, защо се стигна дотук? Пък и все същите муцуни са начело много години - и в сектора, и конкретно в БДЖ. Бъдещето на дружеството изглежда все по-неясно и несигурно. Никоя страна не си затрива жп транспорта. Само ние! 


 

БСП подкрепи нулевата ставка на ДДС върху хляба

автор:Дума

visibility 1826

/ брой: 83

Фалитите у нас са намалели с 10%

автор:Дума

visibility 1784

/ брой: 83

Окончателно: без повече реклама на хазарт в медиите

автор:Дума

visibility 1608

/ брой: 83

Транспортна стачка парализира Гърция

автор:Дума

visibility 1903

/ брой: 83

4 страни от ЕС готови да признаят Палестина

автор:Дума

visibility 2077

/ брой: 83

Хутите атакуваха бойни кораби на САЩ

автор:Дума

visibility 1696

/ брой: 83

Накратко

автор:Дума

visibility 1745

/ брой: 83

Празник на гнева

автор:Александър Симов

visibility 1975

/ брой: 83

Оставаме алтернативата

автор:Дума

visibility 1737

/ брой: 83

Презряният Нерон

visibility 1921

/ брой: 83

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ