"От игла до конец" с престижен приз
/ брой: 115
Консултантска къща "От игла до конец" спечели първо място на "PR приз 2016" в категорията "CSR проект - бизнес сектор". Престижното отличие е за проекта "Кампания за профилактика на детското зрение", реализиран за българската марка очила Kwiat. Инициативата получи голямата награда в най-оспорвания сегмент на призовете в конкуренция с 10 проекта (от общо 69, разпределени в 12 категории), представени от водещи агенции и пиар отдели на големи български и международни компании. Второто място в категорията заслужи проектът "Приеми бъдещето", реализиран от Мтел и All Channels Communication, а на трето се класира "От любов към живота - Avon срещу рака на гърдата" на All Channels Communication за Avon България.
В словото си при получаването на наградата проф. д.н. Любомир Стойков, управител на Консултантска къща "От игла до конец", подчерта, че за него призът е с още по-голяма стойност, тъй като е в категорията "Корпоративна социална отговорност", която е сърцето на пиара, най-съществената част от публичната комуникация и индикатор за хуманността и етичността на връзките с обществеността. Проф. Стойков изрази благодарност към своя екип, към Kwiat и към журито на БДВО, и обяви, че посвещава наградата на всички свои студенти по пиар и комуникации.
"PR приз 2016" се организира от Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО) с председател Радина Ралчева.
Екипът на Консултантска къща "От игла до конец" (от ляво на дясно): Силвия Тодорова, проф. д.н. Любомир Стойков и Лилия Желева
Снимка BulFoto