28 Април 2024неделя01:44 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Развиването на умения трябва да е споделена отговорност между бизнеса и образователните институции, убеден е Неков

автор:Дума

visibility 1431

"Днес работодателите търсят хора, които имат т. нар. хоризонтални умения. Това включва способността за адаптиране в динамична работна среда, предприемачески дух и лидерски качества." Това заяви Момчил Неков по време на конференциятa "От какви умения ще се нуждаем за професиите на бъдещето?", която се проведе в Европейския парламент. Неков беше домакин на дискусията, в която участваха работодатели, експерти и политици.
Придобиването на минимален набор от умения като математическа и езикова грамотност не е достатъчно за младите хора, за да си намерят добра работа. Предложената от Еврокомисията "Нова европейска програма за умения" се фокусира именно върху това, че в ЕС има 70 милиона души, които не умеят да си служат с нови технологии и са минимално грамотни.
Момчил Неков, който бе излъчен за докладчик по темата от Комисията по образование и култура на Европейския парламент, смята, че пакетът от мерки на ЕК следва да гарантира, че всеки млад човек трябва да има възможности за трупане на умения и професионално развитие, а не просто да бъде грамотен.
Българският евродепутат обърна внимание на факта, че работодателите искат служителите им да притежават меки умения като работа в екип и комуникативност, докато в същото време само 25% от тях предлагат възможности за чиракуване в своите компании. Според Неков развиването на умения трябва да е споделена отговорност между бизнеса и образователните институции.
Статистиката показва, че 40% от работодателите не могат да намерят хора с необходимите им умения. 77% от изпълнителните директори пък са загрижени, че недостигът на ключови умения в служителите може да навреди на растежа им.

13 зърнари са взели 52 млн. лв. субсидии

автор:Дума

visibility 667

/ брой: 80

Войната в Украйна удвои приходите на ВМЗ-Сопот

автор:Дума

visibility 661

/ брой: 80

Хващат най-много негодни банкноти от 10 лева

автор:Дума

visibility 578

/ брой: 80

ВМРО-ДПМНЕ води на първия тур

автор:Дума

visibility 659

/ брой: 80

Расте напрежението между САЩ и Китай

автор:Дума

visibility 751

/ брой: 80

Педро Санчес подава оставка?

автор:Дума

visibility 629

/ брой: 80

Накратко

автор:Дума

visibility 543

/ брой: 80

По български

автор:Евгени Гаврилов

visibility 722

/ брой: 80

15 сергии

автор:Таня Глухчева

visibility 724

/ брой: 80

Хем най-бедни, хем богаташи...

visibility 642

/ брой: 80

Абсурдът "Боташ"

автор:Румен Овчаров

visibility 665

/ брой: 80

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ