01 Май 2024сряда16:48 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Шефът на пожарната предлага и частни фирми да гасят пожари

/ брой: 184

автор:Дума

visibility 20

Директорът на ГД "Пожарна безопасност и защита на населението" гл. комисар Николай Николов ще предложи частни фирми да участват с летателна техника при гасенето на пожари. Тази идея ще бъде внесена за дебат в Съвета за намаляване на риска от бедствия към МС, заяви той вчера в Троян. Според Николов е необходим механизъм, който би довел до по-висока ефективност и до икономисване на средства при гасене на пожари. По думите му първият извод след големия пожар в Кресненското дефиле е, че трябва да се инвестират повече средства в обучение на пилоти, както и за хеликоптери, които да се включват по-бързо в гасенето. Вторият въпрос, който също е свързан с летателната техника, е възможно ли е в България тази дейност да се предоставя на частна фирма, както в Европа.
"Един хеликоптер от среден клас струва стотици милиони, а експлоатацията му на година е близо 6 млн. лв. Като прибавим и обучението, и подготовката на пилотите, нещата се усложняват и не е по силите ни в момента да си позволим това. Затова нашето взаимодействие с ВВС е от изключителна важност", добави Николов.

 

БСП подкрепи нулевата ставка на ДДС върху хляба

автор:Дума

visibility 288

/ брой: 83

Фалитите у нас са намалели с 10%

автор:Дума

visibility 281

/ брой: 83

Окончателно: без повече реклама на хазарт в медиите

автор:Дума

visibility 279

/ брой: 83

Транспортна стачка парализира Гърция

автор:Дума

visibility 279

/ брой: 83

4 страни от ЕС готови да признаят Палестина

автор:Дума

visibility 363

/ брой: 83

Хутите атакуваха бойни кораби на САЩ

автор:Дума

visibility 324

/ брой: 83

Накратко

автор:Дума

visibility 289

/ брой: 83

Празник на гнева

автор:Александър Симов

visibility 347

/ брой: 83

Оставаме алтернативата

автор:Дума

visibility 278

/ брой: 83

Презряният Нерон

visibility 307

/ брой: 83

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ