02 Май 2024четвъртък00:04 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Съмнения

/ брой: 154

автор:Евгени Гаврилов

visibility 1388

Както съм обещал на хората от Тетевен, Севлиево, Габрово, Велико Търново, Търговище и Варна, магистрала "Хемус" ще е готова до 2024 г., каза премиерът. Толкова е хубаво това обещание, че чак не е за вярване, като вземем предвид с какви темпове се ремонтират участъците в старата част на магистралата. През последната година чувствителен напредък няма. Уж рязаха лентата на обновения тунел "Витиня, а сега пак едната тръба е затворена. Да не говорим, че от миналия август са подписани договорите за строителството на два участъка - от Ябланица до Боаза и от Буховци до Белокопитово. По първия се работи и вече беше инспектиран от началниците, а първата копка за втория се очаква да бъде идната седмица. Според проектите 16-километровото трасе от Ябланица до Боаза трябва да бъде готово в края на 2020-а. Премиерът Борисов обаче обяви, че догодина по това време участъкът ще е готов. Ако съдим по реализацията на други подобни обекти, това е малко вероятно да се случи.
Даже да приемем, че строителите ще извършат чудеса от героизъм и двата споменати участъка бъдат пуснати в експлоатация след две години предсрочно, "Хемус" ще се увеличи едва с 25 км. Което е 5% от цялата й дължина. Търгове за нови отсечки не са обявявани, не е представен и окончателният вариант на преработения проект за трасето между Боаза и разклона между Ловеч и Плевен. Оттам до Велико Търново се чака технически проект. Няма информация дали въобще нещо се подготвя за участъка от старопрестолния град до Търговище. Не е изключено да се появят и нови варианти на трасето, по което ще минава пътното съоръжение, което допълнително ще отнеме време.
За да се случи всичко това, ще трябват пари, много пари - най-малко 2 млрд. лв. за цялостното довършване на магистралата. Те трябва да бъдат осигурени от държавата, защото еврофондове не могат да се използват за този проект. Никой обаче не знае откъде.

БСП подкрепи нулевата ставка на ДДС върху хляба

автор:Дума

visibility 331

/ брой: 83

Фалитите у нас са намалели с 10%

автор:Дума

visibility 322

/ брой: 83

Окончателно: без повече реклама на хазарт в медиите

автор:Дума

visibility 315

/ брой: 83

Транспортна стачка парализира Гърция

автор:Дума

visibility 326

/ брой: 83

4 страни от ЕС готови да признаят Палестина

автор:Дума

visibility 419

/ брой: 83

Хутите атакуваха бойни кораби на САЩ

автор:Дума

visibility 373

/ брой: 83

Накратко

автор:Дума

visibility 329

/ брой: 83

Празник на гнева

автор:Александър Симов

visibility 402

/ брой: 83

Оставаме алтернативата

автор:Дума

visibility 336

/ брой: 83

Презряният Нерон

visibility 357

/ брой: 83

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ