14 Декември 2024събота20:43 ч.

АБОНАМЕНТ:

АБОНАМЕНТ за онлайн изданието на вестник „ДУМА“ в PDF формат - в редакцията или на имейл abonament@duma.bg: 12 месеца - 105 лв., 6 месеца - 55 лв., 3 месеца - 30 лв., 1 месец - 10 лв. АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ 2025 година - каталожен номер 6: „Български пощи“ АД до 15 декември 2024 г.; „Доби прес“ ЕООД до 28 декември 2024 г.; в редакцията на вестника до 20 декември 2024 г. Цени: 12 месеца - 204 лв., 6 месеца - 102 лв., 3 месеца - 51 лв., 1 месец - 18 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg АБОНАМЕНТ за онлайн изданието на вестник „ДУМА“ в PDF формат - в редакцията или на имейл abonament@duma.bg: 12 месеца - 105 лв., 6 месеца - 55 лв., 3 месеца - 30 лв., 1 месец - 10 лв. АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ 2025 година - каталожен номер 6: „Български пощи“ АД до 15 декември 2024 г.; „Доби прес“ ЕООД до 28 декември 2024 г.; в редакцията на вестника до 20 декември 2024 г. Цени: 12 месеца - 204 лв., 6 месеца - 102 лв., 3 месеца - 51 лв., 1 месец - 18 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg

40 на сто от българите не си купуват мебели

/ брой: 230

автор:Дума

visibility 3759

Около 40 на сто или близо 4 от 10 българи въобще не си купуват мебели. Това показват данни от национално проучване, напрено от "Тренд", които са огласени на годишната конференция на Браншовата камара на дървообработващата и мебелна промишленост (БКДМП). Делът е по-висок от средния сред най-младите (под 30 г.) и най-възрастните (над 70 г.), и хората с месечен доход на домакинството до 1000 лв., както и живеещите в малките градове и селата.
Само 4 на сто от българите купуват мебели често - веднъж или няколко пъти в годината. Близо една пета (19 на сто) осъществяват такава покупка веднъж на няколко години, като най-често това са хора в активна възраст между 30 и 60 г., висшистите, хората с доход на домакинството над 2000 лв. и живеещите в столицата. Водещият фактор при покупката на мебели за българите е цената.
Данните на проучването сочат, че най-често сменяните мебели са леглата и матраците - половината от хората, които купуват мебели, са дали този отговор. Една трета посочват, че най-често сменят столовете, малко над една четвърт (26 на сто) - диваните и креслата.
Близо половината българи (44%) предпочитат мебели, произведени в България. Според участниците в анкетата водещи фактори за избора на продукцията, произведена в България, са гаранцията за качество, по-приемливата цена и подкрепата на местния бизнес.

Протестиращи поискаха оставката на шефа на БАБХ

автор:Дума

visibility 2465

/ брой: 239

Икономиката посивява

автор:Дума

visibility 2252

/ брой: 239

Европейското финансиране за сондажите в "Чирен" е под въпрос

автор:Дума

visibility 2910

/ брой: 239

България е част от Шенген и по суша

автор:Дума

visibility 2402

/ брой: 239

Състоянието на Мъск надхвърли $400 милиарда

автор:Дума

visibility 2237

/ брой: 239

Предлагат Дядо Коледа да бъде обявен за "чуждестранен агент"

автор:Дума

visibility 1900

/ брой: 239

Накратко

автор:Дума

visibility 3193

/ брой: 239

Хладен разум

автор:Александър Симов

visibility 3056

/ брой: 239

Спорни мерки

автор:Евгени Гаврилов

visibility 2778

/ брой: 239

Нечовешки екземпляр

visibility 2864

/ брой: 239

Изкуствен интелект и фалшиви новини

автор:Дума

visibility 2290

/ брой: 239

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ