15 Май 2024сряда17:29 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

73% от нашенците готови да пазаруват на черния петък

/ брой: 222

автор:Дума

visibility 1036

Общо 73% от българите възнамеряват да се възползват от специалните оферти и да направят покупка по време на т.нар. черен петък (Black Friday), а онлайн магазините са първото, за което се сещат 62,9% от потенциалните клиенти, когато се говори за големи отстъпки при тази кампания. Това е почти два пъти повече от предпочитащите физически магазини - 32,7%, показва проучване на един от най-големите у нас онлайн търговци.

Според проучването най-търсени при предстоящата кампания ще бъдат дрехите, към които са се насочили над 40% от възнамеряващите да направят покупки по време на шопинг събитието, следвани от обувките - 20,5%, продуктите за лична грижа и красота - 13,7%, и малките домашни електроуреди - 12,9%. Мобилни телефони и телевизори са сред търсените категории за съответно 8,7% и 5,6% от потребителите.

Пазаруващите онлайн са 77,1%, което бележи повишение спрямо предходната година, когато са били 70,4%. Сред тях най-активна е групата 25-34 г., следвана от 18-24 г. (съответно 90,4% и 83,6% от тях правят покупки онлайн).

На въпроса колко възнамеряват да похарчат по време на черния петък 63,1% от анкетираните, пазарували онлайн, са посочили сума между 100 и 750 лв., като 17,9% от тях са предвидили между 350 и 500 лв., а 5,5% имат намерение да направят покупки за над 1200 лв.

Над 12% от българите нямат банкова сметка

автор:Дума

visibility 354

/ брой: 89

Държавата взе още 200 млн. лв. заем

автор:Дума

visibility 345

/ брой: 89

Фирмите у нас все по-трудно получават парите си

автор:Дума

visibility 380

/ брой: 89

Хамас планирала база в Турция

автор:Дума

visibility 399

/ брой: 89

Силяновска пак пропусна името на страната си

автор:Дума

visibility 413

/ брой: 89

Макрон: ЕС да смени своя бизнес модел

автор:Дума

visibility 374

/ брой: 89

Още година без мита и квоти за украинския внос

автор:Дума

visibility 391

/ брой: 89

Знания и пошлост

автор:Деси Велева

visibility 401

/ брой: 89

Предизборни идиотщини

автор:Любо Кольовски

visibility 381

/ брой: 89

Институционално безхаберие

visibility 333

/ брой: 89

Време за преосмисляне

автор:Събина Петканска

visibility 377

/ брой: 89

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ