25 Април 2024четвъртък18:33 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Абсурди, а не строителство, виждат експерти в пътя край Своге

автор:Дума

visibility 59

Пътят край Своге е пример за „антистроителство” на пътен участък. Всичко, което се е случило около дфектите на пътя, сигналите и липсата на реакция от фирмата и АПИ е абсурдно. Това коментираха пред БиТиВи Настимир Ананиев, бивш председател на Комисията по транспорт в НС, и Красимир Георгиев, предс. На УС на Асоциацията за квалификацията на автомобилистите у нас./Снимка БиТиВи/
Говорим за едно антистроителство. От това, което виждаме в репортажите, тази подпорна стена няма никаква система за отводняване на водата към стената. Виждаме, че точно в най-острата част на завоя имаме едно стичане на вода, която е примесена с кал, шума – това всичко нарушава сцеплението на гумите на пътя, изброи част от абсурдите Георгиев.
По думите му трябва да се провери също дали широчината на пътните летни отговаря на регламента по стандарт.
Причините за катастрофата край Своге определено са комплексни, смята още Красимир Георгиев.
И двамата с Настимир Ананиев коментираха, че е абсурдно АПИ да изпрати пет писма с искане за ремонт на трасето, фирмата да не го ремонтира в исканите срокове и АПИ да не реагира по друг начин.
Изпраща се първото писмо – няма реакция. Има прокуратура – подава се сигнал за неизпълнение на разпореждането и случаят приключва, но ние ще изпращаме писма, докато на това място се избиват хора, категоричен бе шефът на автомобилистите.
И двамата експерти смятат, че е много лесно да се провери кой е одобрил проекта на пътя край Своге. Вижда се червената стена, там няма банкет – това също трябва да се провери, добави Настимир Ананиев.
Той определи поставената мантинела като „проформа”.
Междувременно днес протестиращи отново ще затворят за няколко часа пътя София-Своге, недоволни от лошото строителство.

 

Обществените поръчки над 5 млн. лв. под специален надзор

автор:Дума

visibility 306

/ брой: 79

Забраняват рекламата на хазарт в медиите

автор:Дума

visibility 333

/ брой: 79

Безплатни винетки за електромобилите на инвалидите

автор:Дума

visibility 384

/ брой: 79

Жилищните кредити с нови рекорди

автор:Дума

visibility 316

/ брой: 79

Северна Македония гласува за президент

автор:Дума

visibility 299

/ брой: 79

ЕП прие закон за защита на жените

автор:Дума

visibility 347

/ брой: 79

Хиляди деца в Румъния оставени на бабите

автор:Дума

visibility 346

/ брой: 79

Накратко

автор:Дума

visibility 255

/ брой: 79

Политически кукувици

автор:Александър Симов

visibility 393

/ брой: 79

Договорът с „Боташ“ е национално предателство

visibility 324

/ брой: 79

Как Йончева забрави "Ало, Банов"

автор:Дума

visibility 339

/ брой: 79

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ