28 Март 2024четвъртък19:57 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Безсилие

/ брой: 223

автор:Мая Йовановска

visibility 240

В един телевизор министърът на транспорта Росен Желязков кърши пръсти, че пътниците били прави, дето са недоволни от закъсненията на влаковете. И той, министър вече повече от година, който обяви за приоритет в работата си подобряването на жп превозите, се извинявал на пътниците. Известява ги обаче, че закъсненията щели да продължат до средата на следващата година. Щото дотогава, според него, щели да продължат неотложните ремонти и евентуалното наемане на подвижен състав, с който да се осигури графикът на пътническите превози. Вместо да подаде оставка за това, че не е свършил обещаното, се извинява. И каканиже, че той самият не бил виновен за нищо. Наглост!

Причините били няколко за тая кофти ситуация - най-вече недостиг на локомотиви и вагони и лошата организация. Вече обаче били взети мерки за ремонти и за наемане и доставка на нов подвижен състав. Шест месеца БДЖ не сколасало да организира обществени поръчки за това. Като се намесил той обаче, всичко станало бързо. Ами защо не се намеси по-рано, а? Съвсем друг въпрос е дали и до средата на 2020 г. това ще се случи. Вторият проблем бил съпротива. Съпротива срещу промяната. Желязков, ама то реформи има ли? Май нямате никаква идея. Пък и тия, дето се съпротивляват, са вашите хора, дето години наред определят финансовата и ремонтната политика.

Сега щял да бъде закрит холдингът. Знаете ли  въобще какво да правите? Смешен е начинът за "обновяване" на БДЖ, за който говори Желязков. Видяхме, че връщането на дълговете не подобри състоянието и работата на железниците. Значи проблемът е в управлението. Сиреч - у вас. Очевидно е, че властта не знае каква структура да направи. Това, което правите и говорите, издава най-малкото безсилие и обърканост. Политиката ви е калпава.

Без паспортна проверка за пътуващи от и за шенгенски държави

автор:Дума

visibility 312

/ брой: 59

Светофарите с различни сигнали за посоките

автор:Дума

visibility 314

/ брой: 59

Върнаха 48 млн. лв. от аванса за правителствения комплекс

автор:Дума

visibility 291

/ брой: 59

Протест в Унгария срещу корупцията

автор:Дума

visibility 336

/ брой: 59

Педро Санчес против независимост на Каталуня

автор:Дума

visibility 271

/ брой: 59

Израел ликвидирал командир №3 на Хамас

автор:Дума

visibility 291

/ брой: 59

Накратко

автор:Дума

visibility 235

/ брой: 59

Рецепта за катастрофа

автор:Дума

visibility 355

/ брой: 59

Пътят надолу*

автор:Валерия Велева

visibility 302

/ брой: 59

Цялата соросоидна сган - вън!

visibility 320

/ брой: 59

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ