20 Ноември 2025четвъртък21:59 ч.

АБОНАМЕНТ:

АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ за 2026 година. Можете да се абонирате в: „Български пощи“ АД до 15 декември 2025 г., „Доби прес“ ЕООД до 28 декември 2025 г., в редакцията на вестника до 20 декември 2025 г. Каталожен номер 6. Цени: 12 месеца - 149 € / 291,42 лв., 6 месеца - 75 € / 146,69 лв., 3 месеца - 40 € / 78,23 лв., 1 месец - 14 € / 27,38 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ за 2026 година. Можете да се абонирате в: „Български пощи“ АД до 15 декември 2025 г., „Доби прес“ ЕООД до 28 декември 2025 г., в редакцията на вестника до 20 декември 2025 г. Каталожен номер 6. Цени: 12 месеца - 149 € / 291,42 лв., 6 месеца - 75 € / 146,69 лв., 3 месеца - 40 € / 78,23 лв., 1 месец - 14 € / 27,38 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg

Д. Русинова, EЦТП: На практика липсва контрол през нощта върху обществения превоз на пътници и товари

автор:Дума

visibility 4581

Според Диана Русинова от Европейския център за транспортни политики в България липсва контрол на пътя през нощта при извършване на обществените превози на пътници товари, което много често води до инциденти на пътя. Според  Русинова причината е, че Автомобилната администрация не разполага с достатъчно служители, които да поемат и контрола на превозите през нощта, информира БНР.

Тя коментира още, че спирането в крайпътни отбивки, трябва да се случва, само ако трябва да бъде отстранена повреда по колата и автомобилът трябва да бъде сигнализиран с триъгълник, а пътниците  да бъдат със светлоотразителни жилетки. 

"През нощта, на практика, общественият превоз на пътници и товари няма никакъв контрол върху него, тъй като Изпълнителна агенция "Автомобилна администрация" няма служители, които да работят през нощта. Много често заради това се получава така, че се случват пътни инциденти именно с обществения превоз на пътници и товари през нощта. В случая инцидентът е тежък, защото пътят е изключително натоварен и тежък, с изключително интензивен трафик, на който водачите редовно нарушават правилата за движение. Вие ги наричате "крайпътни отбивки", аз ще кажа, че става дума за площадки за аварийно спиране, в които не се спира и да ги използвате като тоалетна, а се спира, единствено когато има някаква авария и съответно автомобилът се обозначава с триъгълник, а хората си слагат светлоотразителни жилетки.

От Европейския център за транспортни политики вече са посетили мястото на инцидента, случил се тази нощ с румънския автобус на главния път Русе- В. Търново, каза още Диана Русинова 

Банкоматите спират за 2-3 часа в нощта на Нова година

автор:Дума

visibility 891

/ брой: 218

"Лукойл" настоява да продаде международните си активи накуп

автор:Дума

visibility 870

/ брой: 218

Предлагат таван на публичните разходи през бюджета

автор:Дума

visibility 780

/ брой: 218

Русия нанесе масиран удар по Западна Украйна

автор:Дума

visibility 787

/ брой: 218

Саудитска Арабия с нов статут от САЩ

автор:Дума

visibility 851

/ брой: 218

15 убити при удар на Израел в Ливан

автор:Дума

visibility 840

/ брой: 218

Принуждават Мадуро да се оттегли

автор:Дума

visibility 867

/ брой: 218

Две трасета на войната

автор:Юри Михалков

visibility 953

/ брой: 218

Забраните и цензурата

visibility 861

/ брой: 218

Феномен, какъвто световната военна история не познава

visibility 858

/ брой: 218

Румъния увеличава вноса на ток, у нас ТЕЦ спасяват положението

visibility 874

/ брой: 218

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ