28 Април 2024неделя02:47 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Дянков топи Петър Мутафчиев за изчезналите вагони

/ брой: 232

автор:Дума

visibility 612

Полицията и прокуратурата работят по две версии за изчезналите вагони на БДЖ, като и двете са донякъде верни, заяви Симеон Дянков пред бТВ.
Доклад на "Криминална полиция" от миналата седмица потвърждава, че липсват около 1000 вагона, собственост на БДЖ, каза Дянков. Той уточни, че не е чел доклада, но информацията от него му е предадена от транспортния министър Ивайло Московски.
"Има и втори доклад, който се доработва, той трябва да каже според "Криминална полиция" къде са вагоните. Има две версии, като и двете според мен донякъде са верни - част от тях още през югоембаргото са заминали и не са се върнали. Сърбите - те са опровергали, някакъв вестник и железниците, за композиция от 5 км и 608 вагона - нещо, което ние не сме казвали. Не сме казвали точно такива неща. Може някой просто да отиде на 15-20 км от българската граница, като се влиза с кола, просто вдясно виждате доста вагони. Но това не е всичко. Това по-рано е станало. А преди 4-5 години, сега в по-нови времена, част от тези вагони са нарязани на скрап и всъщност там се концентрира сега работата, за да се види къде точно и защо. Това е работата на полицията и прокуратурата - да установи по кое време е станало, защото ние знаем през годините кой е бил в борда на БДЖ, кой е бил изпълнителен директор и кой е бил министър - министър е бил Мутафчиев", каза Дянков.
Дянков каза още, че железниците са в технически фалит още от 2008 г. - оттогава нямали пари да си плащат на кредиторите. За това дали е възможно БДЖ да спре да работи, Дянков каза, че "не е възможно да няма БДЖ". "То изпълнява социална функция, а и държавата им дава достатъчно голяма субсидия - 220 млн. лева за тази година. Това, което трябва да стане, е БДЖ да се концентрира там, където трябва да работи, по тези линии, влакове по-скоро. Не става въпрос линии да се затварят, а дали трябва всички влакове, до Банкя примерно, да се движат или пък по-малко. БДЖ ще продължи да съществува, но не и по начин с 800 млн. дълг. Самото то трябва да си покирва дълга и това ще стане с много по-усилена работа", каза Дянков.
 

13 зърнари са взели 52 млн. лв. субсидии

автор:Дума

visibility 667

/ брой: 80

Войната в Украйна удвои приходите на ВМЗ-Сопот

автор:Дума

visibility 661

/ брой: 80

Хващат най-много негодни банкноти от 10 лева

автор:Дума

visibility 578

/ брой: 80

ВМРО-ДПМНЕ води на първия тур

автор:Дума

visibility 659

/ брой: 80

Расте напрежението между САЩ и Китай

автор:Дума

visibility 751

/ брой: 80

Педро Санчес подава оставка?

автор:Дума

visibility 629

/ брой: 80

Накратко

автор:Дума

visibility 543

/ брой: 80

По български

автор:Евгени Гаврилов

visibility 722

/ брой: 80

15 сергии

автор:Таня Глухчева

visibility 724

/ брой: 80

Хем най-бедни, хем богаташи...

visibility 642

/ брой: 80

Абсурдът "Боташ"

автор:Румен Овчаров

visibility 665

/ брой: 80

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ