24 Април 2024сряда12:07 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Eвропейци искат забрана на бензинови и дизелови коли

/ брой: 72

автор:Дума

visibility 200

Почти две трети от жителите на европейски градове подкрепят забрана за продажба на нови бензинови и дизелови автомобили след 2030 г., според ново проучване на YouGov. Онлайн проучването е проведено сред хора от 15 града в 8 държави, между които Париж, Будапеща и Лондон. Най-голямата подкрепа идва от Рим, където 77% от хората искат в бъдеще да се продават само коли, негенериращи емисии, съобщи Евронюз. Средно 29% от хората, живеещи в тези градове, казват, че се противопоставят на идеята, а 8% казват, че не знаят.

Това лято Европейската комисия е готова да предложи по-строги ограничения на емисиите от превозните средства. Поетапното премахване на автомобилите с двигатели с вътрешно горене е една от възможностите, които се разглеждат в предстоящия преглед на стандартите за CO2 от леки и лекотоварни автомобили. По-рано тази година Дания, Белгия, Ирландия и шест други страни от ЕС също настояха комисията да определи дата за фазата на двигателите с вътрешно горене.

Transport & Environment, базирана в Брюксел кампания, възложила проучването, анализира, че това показва, че европейците са готови да преминат към "мобилност с нулеви емисии". Цената е най-големият проблем за 55% от хората, които смятат, че това ще се случи само когато електрическите автомобили станат по-евтини. Достатъчната инфраструктура за зареждане и обхватът също са сред основните фактори, изброени в проучването.

През 2020 г. в ЕС са продадени повече от 1 милион електрически и хибридни автомобила. Това е почти три пъти повече, отколкото през предходната година.

Отиваме на избори като доказана алтернатива

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 78

Всеки десети родител отказва задължителна ваксина

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 78

Партия "Средна европейска класа" напуска ПП-ДБ

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 78

Ако промените минат, ще има помощи за фермерите

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 78

Евтиният роуминг остава поне до 2032 г.

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 78

ЕП узакони правото на ремонт след края на гаранцията

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 78

Великобритания гони бежанците в Руанда

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 78

200 мощни земетресения в Тайван за 12 часа

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 78

Учителите в Белгия искат по-голям бюджет

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 78

Китай насърчава ядрената енергетика

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 78

Марионетка на задкулисието

автор:Александър Симов

visibility 1

/ брой: 78

Новите реалности

visibility 1

/ брой: 78

За БСП честно и откровено

visibility 2

/ брой: 78

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ