24 Април 2024сряда21:31 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Honda Accord Hybrid няма трансмисия!

/ брой: 237

автор:Дума

visibility 2374

В тази кола няма нищо от това, което сме свикнали да виждаме като трансмисия в стандартните автомобили - нито автоматик, нито механична предавателна кутия, съединител, конвертор или вариатор. Новата  Honda Accord Hybrid има четирицилиндров бензинов мотор, два електромотора с различно предназначение, компактен акумулатор 1,3 кВтч и електронно контролиран пакетен съединител. Всичко това е изцяло нова система за задвижване, различна от досега познатата система на марката Integrated Motor Assist (IMA). Новата система се нарича Intelligent Multi-Mode Drive (i-MMD).
В основата на системата са двата електромотора, които са "пакетирани" заедно. Единият задвижва колата, а другият остава свързан за класическия двигател и служи основно като генератор на ток. Бензиновият мотор е 2-литров с интелигентна система за задвижване на клапаните i-VTEC, работещ по цикъла на Аткинсън. Максималната му мощност е 141 к.с. и моторът не е свързан механично със задвижващите колела през по-голямата част от работата си.  Той се свързва със задвижващите колела само в режим на равномерно движение по магистрала в директна връзка, еквивалентна на тази при максималната предавка на конвенционалните предавателни кутии. Този режим всъщност е и възможно най-благоприятният от икономична гледна точка.
Тази уникална система предлага четири различни режима на движение - електрически (EV), хибриден (HV), само на двигателя с вътрешно горене и регенеративен. През повечето време на движение - при ниски скорости, спиране и ускоряване бензиновият двигател не е свързан механично с колелата и колата върви на ток без мотор или с работа на бензиновия мотор на обороти, нямащи нищо общо с оборотите на колелата, но задвижващ генератора. От
Honda наричат тази система eCVT.
Литиево-йонният акумулатор с капацитет 1.3 кВтч тежи около 40 кг /колкото нормален автоматик\ и е разположен непосредствено зад задната седалка. На практика акумулаторът не утежнява автомобила и той е дори по-лек от основните си конкуренти на пазара - Toyota Camry Hybrid, Ford Fusion Hybrid, Hyundai Sonata Hybrid и Kia Optima Hybrid.
Новата Honda Accord Hybrid модел 2014-а тежи малко повече от стандартния модел Accord, но има активни амортисьори за подобряване на пътното поведение, както и електро-серво спирачна система, успокояваща последните 10 км/ч намаление на на скоростта при спиране, процес доста по-"нервен" при останалите хибриди по принцип.

Ако промените минат, ще има помощи за фермерите

автор:Дума

visibility 354

/ брой: 78

АЯР даде постфактум лиценз за горивото на "Уестингхаус"

автор:Дума

visibility 374

/ брой: 78

Евтиният роуминг остава поне до 2032 г.

автор:Дума

visibility 370

/ брой: 78

ЕП узакони правото на ремонт след края на гаранцията

автор:Дума

visibility 362

/ брой: 78

Великобритания гони бежанците в Руанда

автор:Дума

visibility 297

/ брой: 78

200 мощни земетресения в Тайван за 12 часа

автор:Дума

visibility 480

/ брой: 78

Учителите в Белгия искат по-голям бюджет

автор:Дума

visibility 318

/ брой: 78

Китай насърчава ядрената енергетика

автор:Дума

visibility 285

/ брой: 78

Марионетка на задкулисието

автор:Александър Симов

visibility 388

/ брой: 78

Новите реалности

visibility 291

/ брой: 78

За БСП честно и откровено

visibility 403

/ брой: 78

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ