Изход имало
/ брой: 12
ГЕРБ отново дадоха назад, този път за БДЖ. За добро или зло, правят го всеки път, когато решат да правят някакви радикални промени. Вярно, че при Борисов и компания всичко е предпоследно, но ГЕРБ размислят всеки път, когато усетят, че се надига заспалото гражданско недоволство. Уви, след това винаги действат на принципа разделяй и владей, така че съвсем скоро може да очакваме уж заради служителите в БДЖ да орежат социалните (и не само) придобивки на някой друг бранш.
Изход от драмата с железниците имало. И без съкращения и закриване на влакове БДЖ може да съществува. Оказва се обаче, че отново става въпрос за едни пренасочени милиони...
Решението за спирането на десетки влакове така и не бе обяснено, нито пък бе предложен адекватен алтернативен транспорт. А собственици на транспортни фирми започнаха да се облизват, предчувствайки сигурната печалба.
Така става, когато призивите за "по-малко държава" станат реалност. Тогава група добре облечени костюмари решава, че е време да приключи различни "отживелици" като евтиния обществен транспорт. Защото излизал скъпо на държавата. Или защото не докарва финанси в собствените им джобове?
В предишния кабинет на ГЕРБ Дянков бе лошото ченге, човекът, който орязва доходи и финансиране. Днес всички министри се точат да режат до кръв, но се опитват да го играят доброто ченге. Фалшивата им добрина обаче нагарча. И докато те се возят в лъскави лимузини, по леденостудените български гари десетки хора чакат влака. Докато още го има. Защото само това могат да си позволят.