27 Ноември 2025четвъртък06:44 ч.

АБОНАМЕНТ:

АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ за 2026 година. Можете да се абонирате в: „Български пощи“ АД до 15 декември 2025 г., „Доби прес“ ЕООД до 28 декември 2025 г., в редакцията на вестника до 20 декември 2025 г. Каталожен номер 6. Цени: 12 месеца - 149 € / 291,42 лв., 6 месеца - 75 € / 146,69 лв., 3 месеца - 40 € / 78,23 лв., 1 месец - 14 € / 27,38 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ за 2026 година. Можете да се абонирате в: „Български пощи“ АД до 15 декември 2025 г., „Доби прес“ ЕООД до 28 декември 2025 г., в редакцията на вестника до 20 декември 2025 г. Каталожен номер 6. Цени: 12 месеца - 149 € / 291,42 лв., 6 месеца - 75 € / 146,69 лв., 3 месеца - 40 € / 78,23 лв., 1 месец - 14 € / 27,38 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg

Борислав Гуцанов и Иван Петков към МО:

Как пазите авторитета на армията?

/ брой: 146

автор:Дума

visibility 3788

Председателят на парламентарната група на БСП за България Борислав Гуцанов и секретарят й Иван Петков попитаха служебния министър на отбраната Атанас Запрянов какво прави ведомството за запазване и развиване на доверието и авторитета на Българската армия.
Питането на двамата народни представители дойде след последните скандали около Информационния център към Министерството на отбраната и острата обществена реакция по темата.
„Българската армия е една от малкото институции, които се ползват с доверието на българския народ. В последните години много институции загубиха своя авторитет. Ние от "БСП за България" вярваме, че запазването и утвърждаването на авторитета на Българската армия е ключова задача пред ръководството на Министерство на отбраната. Във времена на нестабилност и война доверието на българските граждани в българските военни е елемент от националната ни сигурност“, посочват вносителите.
Те посочиха още, че скандалният клип, който уж имаше за цел да привлече младите хора към служба, предизвика само гняв и отвращение с мутренските си послания и грозна агресия.
На второ място в социалните мрежи се появиха сигнали, че YouTube каналът на Военният телевизионен канал е изчезнал и уникалното му име е закачено към  канал с видеа за криптовалути. Това се случва на фона на смяната на директора на Информационния център към МО именно заради скандалния клип.
„Недопустимо е авторитетът на Българската армия да бъде рушен от самото министерство на фона на изключително тежката ситуация в света. Това може да създаде дори проблем за националната ни сигурност“, заяви Гуцанов. Петков от своя страна беше категоричен, че БСП ще работи последователно, за да не допуска уронване на престижа на българските военни.
ДУМА припомня, че миналата седмица се разрази скандал около спорен клип, който имаше за цел да привлече младежи в армията, но всъщност предизвика множество негативни реакции заради съдържанието си. В последствие от длъжност беше освободен директорът на Информационния център на Министерството на отбраната Владимир Миленски.

Всеки пети българин е застрашен от бедност

автор:Дума

visibility 1609

/ брой: 222

Държавата може да купи "Лукойл Нефтохим" за 2 млрд. евро

автор:Дума

visibility 1686

/ брой: 222

Получаваме първия нов влак от "Шкода" през януари

автор:Дума

visibility 2560

/ брой: 222

Депозитите на домакинствата скачат с 12 млрд. лева за година

автор:Дума

visibility 1897

/ брой: 222

На всеки 10 минути жена е убита от свой близък

автор:Дума

visibility 2251

/ брой: 222

Тръмп спря финансирането на Украйна

автор:Дума

visibility 1338

/ брой: 222

За Турция Централна Азия е Туркистан

автор:Дума

visibility 955

/ брой: 222

Пекин и Вашингтон затоплят отношения

автор:Дума

visibility 1908

/ брой: 222

Жертва на пола си

автор:Таня Глухчева

visibility 1584

/ брой: 222

Четири поколения под покрива на фирмата

автор:Аида Ованес

visibility 1180

/ брой: 222

Пир по време на чума

автор:Барбара Пейчинова

visibility 1988

/ брой: 222

Кампания за всяване на страх

visibility 1576

/ брой: 222

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ