24 Април 2024сряда20:17 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Каракачанов призна: По-малко от половината военни пилоти у нас летят

автор:Дума

visibility 70

По-малко от половината пилоти в Българската армия летят. Това призна военният министър Красимир Каракачанов пред БиТиВи тази сутрин. От 245 пилоти в България по щат в Българската армия, много малко летят. Техника има, но тази техника не е отремонтирана, обясни министърът.
По думите му през годините "нещата са правени на парче".  От 5 хеликоптера Ми-17 в момента не лети ни един, от 5 хеликоптера Ми-24 лети един, 4 не летят. От „Кугърите“ от 12, летят 3-4, от хеликоптерите „Бел“ 3 летят, 3 не летят, описа печалното състояние на техниката Каракачанов./Снимка БиТиВи/
Ние имаме техника, но тя стои в хангарите, оплака се той. Каракачанов заяви, че не приема за сериозно оправданието „Няма пари за ремонт“, защото става въпрос за човешки живот. Ние имаме проектите за модернизация на авиация, ще ни доведат нови самолети, но това е в перспектива. Ние дотогава какво да правим? Тези летци да стоят в базите и да не летят? Те трябва да трупат опит. Минимумът, което е било практика в България, са 100-120 часа, не минимумът, а нормалната практика в България. В момента двамата въпросни пилоти за половин година са налетели по 17 часа, не скри възмущението си министърът.

Той коментира и разследването около катастрофата с Ми-17 край Крумово. Все още основната версия е техническа неизправност, каза министърът. Каракачанов обясни, че раненият военнослужещ, който е в съзнание в болницата, дава много оскъдна информация за инцидента, защото всичко станало за много кратко време. Той е бил в задната част на хеликоптера и е вдигал въжето по време на тренировка за спасителна мисия. Това, че е бил отзад, всъщност го е спасило, защото хеликоптерът се е забил земята с предната си част.

Ако промените минат, ще има помощи за фермерите

автор:Дума

visibility 354

/ брой: 78

АЯР даде постфактум лиценз за горивото на "Уестингхаус"

автор:Дума

visibility 374

/ брой: 78

Евтиният роуминг остава поне до 2032 г.

автор:Дума

visibility 370

/ брой: 78

ЕП узакони правото на ремонт след края на гаранцията

автор:Дума

visibility 362

/ брой: 78

Великобритания гони бежанците в Руанда

автор:Дума

visibility 297

/ брой: 78

200 мощни земетресения в Тайван за 12 часа

автор:Дума

visibility 480

/ брой: 78

Учителите в Белгия искат по-голям бюджет

автор:Дума

visibility 318

/ брой: 78

Китай насърчава ядрената енергетика

автор:Дума

visibility 285

/ брой: 78

Марионетка на задкулисието

автор:Александър Симов

visibility 388

/ брой: 78

Новите реалности

visibility 291

/ брой: 78

За БСП честно и откровено

visibility 403

/ брой: 78

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ