12 Август 2025вторник18:24 ч.

Кирил Добрев: Защо Плевнелиев и Лиляна Павлова не са на разпит за "Трейс груп"

автор:Дума

visibility 2306

Къде е Лиляна Павлова, защо не е в следствието и защо не я разпитват. Този въпрос отправи по време на брифинг днес зам.-председателят на БСП Кирил Добрев. Той припомни факти от 2011 година, когато регионалният министър Росен Плевнелиев прави обществената поръчка и дава изпълнението на същата тази фирма, която строи опасния път край Своге. Става въпрос за "Трейс груп". Защо Плевнелиев не е в следствието, добави Добрев.
Тогава, при Росен Плевнелиев, зам.-министър е Лиляна Павлова. През 2016 година тя е министър и пуска в експлоатация с акт 16 този път, разказа Кирил Добрев.
Или чакаме днес да я „изперем“ и заедно с Лазар Лазаров да ги върнем, и керванът да продължи да си върви и схемата да си работи, риторично попита Добрев. Той бе категоричен, че трябва да се разнищи цялата схема и да се отговори каква е връзката между строителни фирми и политически лица. Докато не отговорим, няма да намерим отговора и на това защо пътищата ни са некачествени и защо хората умират, подчерта Кирил Добрев.
Днес трима министри от правителството на стабилността си отиват. Това се нарича правителствена криза. Не сме изненадани от оставките, намираме ги за доста закъснели, коментира ремонта на кабинета Кирил Добрев. По думите му задължителна е оставката на Цецка Цачева заради изчезнали и избягали затворници и заради срива на Търговския регистър. Задължителна е и оставката на Румен Порожанов заради кризата с чумата в Странджа. Оставките са признание за провала на 10-годишната политика на рязане на ленти, каза още Добрев.

От своя страна Георги Свиленски коментира появилите се твърдения, че БСП има участие в ремонта на опасния път.
Цялото трасе е 80 км. е правено на участъци. БСП няма абсолютно никакво участие в този път, категоричен бе зам.-председателят на ПГ на БСП.
Левицата е присъствала в управлението в периода, който се е строял пътят. Нито на пускането, нито при стартирането, нито след това при констатациите, че този участък е опасен и там е проблемът - не сме били във властта, обяви той. Понеже няколко пъти се задава въпросът за 2014 година и участието на БСП във властта. През 2014 година този участък се пуска в края на юли, правителството беше сменено на 4 август, обясни още Свиленски.
По думите му проблемът е 2017 година, когато 7 пъти министерството на регионалното развитие си е пишело писма с фирмата, за направят нещо. През това време автобусите и колите са летяли в пропастта, обобщи Георги Свиленски.
 

Дървопреработвателният бранш е в колапс

автор:Дума

visibility 861

/ брой: 148

Австрия обмисля таван на цените

автор:Дума

visibility 849

/ брой: 148

ЕС иска Зеленски на срещата в Аляска

автор:Дума

visibility 851

/ брой: 148

САЩ приключиха с помощите за Украйна

автор:Дума

visibility 842

/ брой: 148

Над 11% от депортираните от Германия са деца

автор:Дума

visibility 840

/ брой: 148

Нови цени, нови стандарти

автор:Таня Глухчева

visibility 815

/ брой: 148

Тагаревщина на ума

автор:Александър Симов

visibility 818

/ брой: 148

Газови игри на котка и мишка

visibility 843

/ брой: 148

Беше като Феникс, роден от пепелта наоколо

автор:Дума

visibility 799

/ брой: 148

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ