КЗП: Рекламация може да се прави и на намалена стока
/ брой: 222
Потребителят има право на рекламация и за стока, купена по време на обявени намаления, съобщи шефът на Комисията за защита на потребителите Димитър Маргаритов по повод предстоящите разпродажби в края на ноември. Задължително е търговците да уважат претенциите на потребителите, освен в някои ограничителни случаи, които са изброени в закона, или поради естеството на стоките, посочва Маргаритов пред "Фокус". "Когато се предлага на нереалистична цена относително луксозна и по принцип скъпа стока, нещо най-вероятно не е наред. И ние или ще получим различно от това, което сме поръчали, или изобщо нищо няма да получим", посочи шефът на комисията.
Той съветва хората да внимават дали има реално съществуващ търговец и да не се прибързва с покупката на нещо, което е съмнително евтино за познатото му качество. "В рамките на тези кампании хората могат да претърпят някои разходи, които впоследствие да се окаже, че няма как да си възстановят. Затова освен да бъдат разумни и внимателно да проучват откъде пазаруват, да знаят, че когато възникне някакъв проблем, независимо от конкретната ситуация, да се обръщат към КЗП", призова Маргаритов.