07 Декември 2025неделя14:31 ч.

АБОНАМЕНТ:

АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ за 2026 година. Можете да се абонирате в: „Български пощи“ АД до 15 декември 2025 г., „Доби прес“ ЕООД до 28 декември 2025 г., в редакцията на вестника до 20 декември 2025 г. Каталожен номер 6. Цени: 12 месеца - 149 € / 291,42 лв., 6 месеца - 75 € / 146,69 лв., 3 месеца - 40 € / 78,23 лв., 1 месец - 14 € / 27,38 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ за 2026 година. Можете да се абонирате в: „Български пощи“ АД до 15 декември 2025 г., „Доби прес“ ЕООД до 28 декември 2025 г., в редакцията на вестника до 20 декември 2025 г. Каталожен номер 6. Цени: 12 месеца - 149 € / 291,42 лв., 6 месеца - 75 € / 146,69 лв., 3 месеца - 40 € / 78,23 лв., 1 месец - 14 € / 27,38 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg

Марк Уебър карал със счупено рамо в 4 старта

/ брой: 283

автор:Дума

visibility 346

Пилотът на "Ред бул" Марк Уебър е карал със счупено рамо в последните 4и състезания за сезона във Формула 1, без да казва за това на тима си. Австралиецът се е контузил при планинско колоездене в страната си през октомври.
Уебър, който все още има пирон в крака след подобен инцидент в Тасмания през ноември 2008 г., разкри травмата си при представянето на своята книга "Up Front - 2010, a season to remember", издадена в Австралия.
"Карах с много добър мой приятел за първи път след падането в Тасмания. Изведнъж той се блъсна точно пред мен, нямаше къде да отида и при удара прескочих кормилото. Получих т.нар. скиорско счупване на дясното рамо", разказва Уебър в книгата си. Инцидентът станал в уикенда преди Гран при на Япония. По това време пилотът на "Ред бул" беше лидер в шампионата с 11 т. аванс пред Фернандо Алонсо, но накрая загуби битката за титлата в последното състезание от своя съотборник Себастиан Фетел и от испанеца Фернандо Алонсо.
"Сузука" е брутална писта, а за мой късмет ми помогнаха японското време с още един почивен ден в събота (когато квалификациите бяха отложени за неделя заради проливен дъжд), както и инжекцията преди състезанието. В края на уикенда всичко беше наред", обяснява Уебър, който завърши втори в Япония зад Фетел. В следващото състезание в Корея седмица по-късно той допусна грешка на мокрото трасе, завъртя се и след удар в стената отпадна. Уебър не е информирал своя шеф Кристиан Хорнер за фрактурата. Британецът определи решението на своя пилот като разочароващо.
Само личният терапевт на Уебър Роджър Клиъри и докторът на ФИА Гари Хартстейн са били наясно с неговото състояние. "Марк нямаше проблем с това. Той знаеше, че може да се състезава и просто се нуждаеше от някакви обезболяващи. Нямаше никакви притеснения дали ще може да се състезава", обясни Хартстейн пред "Ройтерс".

60% от свинското на пазара е българско

автор:Дума

visibility 15080

/ брой: 229

Освободената шефка на пътната безопасност стана зам.-министър

автор:Дума

visibility 14155

/ брой: 229

Валутните резерви на БНБ са намалели с 3,1%

автор:Дума

visibility 13768

/ брой: 229

За новите реактори в "Козлодуй" трябват още терени

автор:Дума

visibility 13370

/ брой: 229

Путин: Ще вземем Донбас и Новорусия

автор:Дума

visibility 13220

/ брой: 229

65 000 семейства в Кипър ще получат коледни добавки

автор:Дума

visibility 14261

/ брой: 229

Си и Макрон обсъждат допълващи се ползи

автор:Дума

visibility 14456

/ брой: 229

Накратко

автор:Дума

visibility 11171

/ брой: 229

Какво след протестите

автор:Донка Михайлова

visibility 6637

/ брой: 229

Вън простаците от НС!

автор:Нешка Робева

visibility 10653

/ брой: 229

За БГеврозоната

visibility 8134

/ брой: 229

Поколенията и лъжите

автор:Александър Симов

visibility 7653

/ брой: 229

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ